תקשורת ומדיה

מתחרט: אלי לוי לא יעבור לערוץ 20 - יישאר בערוץ 10

מערוץ 10 נמסר כי לוי התרצה והחליט להישאר בתפקידו לאחר שיחה עם מנכ"ל חדשות 10. בנוסף לתפקיד הכתב בצפון, לוי יחל לסקר מעתה גם את תחום הגנת הסביבה
משה בנימין | 
אלי לוי (צילום יח"צ)
לא ברור האם ה"כמעט" מעבר של כתב חדשות 10 אלי לוי לערוץ 20 היה מנוף להפעלת לחץ על מנהליו בחדשות 10, אך לבסוף, לוי, כתב החדשות של הערוץ בחיפה ובצפון לא יעבור, ויישאר במקום בו הוא עובד ב-7 השנים האחרונות. 
מערוץ 10 נמסר כי לוי התרצה והחליט להישאר בתפקידו לאחר שיחה עם מנכ"ל חדשות 10. בנוסף לתפקיד הכתב בצפון, לוי יחל לסקר מעתה גם את תחום הגנת הסביבה, ויצטרף למערכת סדרות הכתבות במהדורה המרכזית.
לוי סיקר עבור חדשות 10, בין היתר, את האסון בכרמל, השבת גלעד שליט, מבצע "צוק איתן" ושריפת הענק בחיפה. בשנה האחרונה הוא זכה בפרס בכנס אילת לעיתונות, ובשנת 2006 בפרס ע"ש העיתונאי מארק ביאנו ז"ל על סיקור מלחמת לבנון השנייה. בין חשיפותיו הבולטות השנה: עדות המתלוננת נגד תא"ל אופק בוכריס, חשיפת הקלטת מוקד 100 בפרשת המחבל נשאת מלחם, אוטובוס הילדים הסורים המטופלים בישראל, ופרשת התפרצות הסרטן ביישובי חוף כרמל.
אלי לוי: "אני מודה למנכ"ל ערוץ 20, אבי בר, שנתן בי אמון, קיבל והבין את ההחלטה שלי להישאר בבית, בחדשות 10. שמח וגאה לסקר מעתה את תחום הגנת הסביבה. מודה לרעייתי, רינת, שתמכה בי בקבלת ההחלטה, ומבקש להודות מכל הלב - ליוסי ורשבסקי, גולן יוכפז ואמנון ברקאי על האמון והרצון שנמשיך לעבוד יחד עוד שנים ארוכות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה