תקשורת ומדיה

גזרת המדיה החרדית מתחממת: קוקר נמכר לבעלי קול ברמה

בעלי התחנה האזורית עומד בראש קבוצה שהשקיע כמיליון ש' ברכישת האתר שהיה בשנה על המדף. 'קוקר' יעלה בעיצוב חדש, יגייס עובדים ומכוון להוות תחרות לאתרים החרדים הגדולים
אלכסנדר כץ |  4
אתר קוקר (צילום צילום מסך מהאתר)
צבי עמר, מבעלי רדיו קול ברמה, עומד בראש קבוצה שרכשה לפני כחודש את אתר קוקר בסכום של קצת פחות ממיליון שקלים. המוכרים הם אורי לנדאו, שהקים והחזיק ב-50% מהאתר, חיים בנדיקט עם 15%, ושאר 35% שהוחזקו על ידי משקיע חרדי סודי. המגעים התקיימו בחודשים האחרונים מול אורי לנדא וחיים בנדיקט, שכבר בשנה האחרונה הציבו את אתרם על המדף. 
קוקר הוא אתר חרדי עצמאי, שהוקם על ידי על פי גורמים, לאתר יש כ-15 אלף יוניקים ביום, ומתקשה להוות תחרות לאתרים הגדולים במגזר החרדי - בחדרי חרדים וכיכר השבת. המטרה של קבוצת הרוכשים החדשה, שחלק מחבריה החסויים אינם מתחום התקשורת, ואחד מהם אף חילוני, היא להגדיל בצורה משמעותית את מספר הכניסות. 
לאחר הרכישה הושקעו כ-100 אלף שקלים נוספים בשדרוג ועיצוב מחדש של האתר, בפלטפורמה שצפויה לעלות לאוויר בקרוב. גם מספר העובדים של האתר, שעומד כעת על 6, צפוי לגדול. גורמים טוענים כי המטרה של האתר היא להיות אתר חרדי אבל ביקורתי כלפי הממסד החרדי. "האתר יתמקד בסיקור מעמיד של סדר היום בנוגע לחברה החרדית, לצד כתבות צבע ומעטפת כוללת של תחומי עניין נוספים דוגמת חינוך, מוזיקה, עיצוב, מתחם מיוחד לנשים ועוד", נמסר מקבוצת הרוכשים. 
הרוכשים החדשים הודיעו עוד כי הרכישה יצאה לפועל מתוך רצון להשתבל בצמרת אתרי האינטרנט החרדיים. "במסגרת הרכישה חתמה הקבוצה על מגון הסכמים לשיתוף פעולה עם גורמים נוספים בתעשיית התקשורת, בהם גופי פרסום ואושיות תקשורת חרדיים ואחרים". בכל מקרה הקבוצה מתכננת להשקיע כספים נוספים בהמשך, במטרה להגדיל את נתח השוק של קוקר בתחום אתרי החדשות החרדיים.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    צריך לומר את האמת
    האמת 03/2017/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    האתר עמד בשנה האחרונה בעיקר על בחור מוכשר בשם מנחם קולדצקי - מנוע חסר מעצורים שתפעל את האתר בצורה יוצאת דופן ביחס ליתר האתרים.
    סגור
  • ל-3 שכחת את מי שעומד מאחורי המנוע חסר המעצורים
    יאיר 03/2017/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קוראים לו ישראל שקולניק
    סגור
  • 2.
    גם רדיו גם אינטרנט
    אלחנן 02/2017/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חסר להם רק עיתון יומי ודרעי יכול ללכת הביתה או לבית סוהר
    סגור
  • 1.
    אין ספק שאריה דרעי בבעיה
    שרון 02/2017/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קול ברמה תופסים כח מכל המלחמה שלו מולם
    סגור