תקשורת ומדיה

נשיא CNN בישראל: "האמירות של טראמפ מצערות ומסוכנות"

נשיא CNN העולמי התראיין הבוקר ליונית לוי במסגרת כנס INTV של קשת בירושלים. לדבריו "היה מצער לראות רבים בפוליטיקה האמריקנית שותקים, הם מפחדים ממנו"
משה בנימין | 
ג'ף צוקר עם יונית לוי (צילום עודד קרני)
נשיא CNN העולמי ג'ף צוקר מתארח בשעות אלו בכנס INTV הבינלאומי של קשת בירושלים. בראיון למגישת 'המהדורה המרכזית' של חדשות 2, יונית לוי אמר צוקר כי "זו תקופה יוצאת דופן לעיתונות ובעלת חשיבות. בשנים האחרונות בישרו על מות העיתונות בארה"ב אך זו התקופה המאתגרת ביותר. זו תקופה שבה כלי התקשורת עושים עבודה חשובה -זהו הרנסאנס לתקשורת ולעיתונות". 
על דבריו של הנשיא הנבחר טראמפ כנגד התקשורת אמר צוקר: "אמירתו שהתקשורת היא אויב הציבור - מצערת, מסוכנת וחסרת תקדים. אל לנו להיות מאוימים מכך ולהירתע ולסגת משליחותנו המקצועית". עוד הוא הוסיף, כי "היה מצער לראות רבים בפוליטיקה האמריקנית שותקים, הם מפחדים ממנו, הם הניחו בצד את אחריותם לחופש עיתונות ולחופש התקשורת. העובדה היא שרבים לא עמדו לצידנו".
כזכור, טראמפ לא נשאר חייב ובמסיבת העיתונאים הראשונה שלו לאחר שנבחר תקף את כתב CNN - גוף התקשורת שדיווח על פרשת המידע המביך לכאורה שיש כנגדו ברוסיה (פרשת היצאניות). טראמפ אמר לג'ים אקוסטה כתב CNN: "האגון שלכם נורא" וסירב לענות על שאלות CNN. 
"תמיד דאגתי לביטחונם של עיתונאיי מחוץ לארצות הברית. לא חשבתי שאדאג לביטחונם בתוך ארצות הברית", אמר צוקר, בהתייחסו לדברי טראמפ. "כשאנו מדווחים ועומדים על זכותנו לדווח עובדות אנו לא מתנקמים - אנו עושים את עבודתנו. איש אינו טוען שהנשיא טראמפ לא ניצח את הבחירות ביושר, אך אני חושב שהוא מאמין שהתקשורת מרמזת שזכייתו אינה לגיטימית אך זה אינו נכון".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה