תקשורת ומדיה

הגיוס המפתיע: רועי שרון מצטרף לתאגיד השידור כאן

לאחר 7 שנים ב'חדשות 10', יעבור שרון - שחשף את חתונת השינאה ופרשת ראש מועצת גוש עציון - לתאגיד לתפקיד כתב בכיר לענייני צבא וביטחון, ויגיש תכנית שבועית בטלוויזיה
אלכסנדר כץ |  5
רועי שרון במהדורת 'חדשות 10' (צילום מסך: חדשות 10)
בתאגיד השידור הציבורי כאן ממשיכים בגיוס עובדים, ממערכות התקשורת המתחרות. אחרי שהביאו את ברוך שי לתפקיד סמנכ"ל החדשות, הם קטפו גם בכיר אחר מאותה מערכת של חדשות 10. כתב השטחים רועי שרון, מצטרף לתאגיד וישמש ככתב בכיר לענייני צבא וביטחון בחטיבת החדשות, לצידה של כרמלה מנשה, הכתבת הצבאית הבכירה והוותיקה של קול ישראל. בנוסף הוא יגיש תכנית שבועית בטלוויזיה.
שרון (42) סיקר ב-7 שנים האחרונות בחדשות 10 את תחום השטחים, פיקוד המרכז של צה"ל, המתנחלים, החטיבה היהודית בשב"כ והציונות הדתית. 2 חשיפות גדולות שלו מהשנה האחרונה הן צילומים מחתונת השנאה, וחשיפת פרשת ההטרדה המינית שיוחסה לראש מועצת גוש עציון דוידי פרל, שהובילה להתפטרותו מתפקידו.
שרון פרסם שורה של תחקירים על טרור יהודי בתכנית המקור ובמהדורה המרכזית, סדרות על ההתנחלויות ועל הציונות הדתית וסרט דוקומנטרי על חוות מעון. במקביל, הגיש לעתים את התכנית לונדון את קירשנבאום. עד שנת 2010 סיקר שרון את תחום השטחים עבור מעריב.
בראיון שהעניק לאייס לפני כ-3 חודשים, נשאל האם יש מחשבות לשינוי תלום הסיקור, שבתחום שלו נחשב לקשה במיוחד, כולל הרבה עבודת שטח, חיכוכים והתמודדות בסוגיות שנויות במחלוקת. "זה תחום לא קל שיש בו הרבה 'לקוחות' שמתעבים את התקשורת ואת מה שהיא מייצגת ומי שעובד בה - ויש להם הרבה מאד ביקורת והיא לא מאד מנומסת,, ענה שרון. "אבל יש פה אבל מאד גדול, אני זוכה לתמיכה מאותו ציבור שאני מסקר. איתמר בן גביר יצא להגנתי באירוע בגבעת זאב. בסופו של דבר ה'לקוחות הקשים' הם קומץ, מיעוט של 20-30 נערים בני 15-16. מחנה הימין הוא קבוצה שמבינה את תפקיד התקשורת, וגם אם הם לא אוהבים לשמוע את הדיווחים שלי, הם מבינים שזה חלק מהתפקיד".
סמנכ"ל הדיגיטל ומ"מ מנהל חטיבת החדשות בתאגיד, אלעד טנא, מסר: "לאחר שנים שבהן הוביל רועי בהצלחה רבה את סיקור תחום ההתיישבות - אך טבעי שימשיך את התנופה בתחום הצבאי במסגרת שידורי 'כאן'. אנחנו גאים לצרפו לנבחרת החדשות המתגבשת".
רועי שרון אמר: "הייתה לי הזכות לעבוד שבע שנים בחברת החדשות המצוינת של ערוץ 10. מודה לגולן יוכפז, יוסי ורשבסקי, אמנון ברקאי, ליאור לנדנברג ולכל החברים המוכשרים. ניפגש בקרוב בתאגיד".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    למה זה גיוס מפתיע? סתם הבאתם כותרת בלי להסביר (ל"ת)
    לילי 03/2017/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    הפלופ של ערוץ 10
    ליאור לנדברג 03/2017/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    נכשל במעריב. לא נורא עוד חודשיים יעוף. בלוף אחד גדול. יש טובים ממנו בערוץ 10.
    סגור
  • תגובה של פח
    הנסיכה מאילת 03/2017/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ליאור הוא שחקן נשמה במעריב הוא היה האחרון לכבות את האור ונלחם כמו אריה. איש מקצוע מעולה שחקן נשמה. חבל שבחרת ללכלך ואני בטוח שהוא יצליח כמו שעשה בכל מקום
    סגור
  • 2.
    אבל יש בערוץ 1 את אלירן טל.מוזר!! (ל"ת)
    מושיקו 03/2017/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    עושה טעות
    דני 03/2017/08
    הגב לתגובה זו
    0 2
    התאגיד יהיה גרוע מבחינה טלוויזיונית
    סגור