תקשורת ומדיה

הדס שטייף נעצרה - כשניסתה להגיע לזירת הפיצוץ בשרון

שוטר עצר אותה בכניסה לזירת האירוע וטען כי ניסתה לדרוס אותו. המשטרה: "שטייף בחרה לא להישמע להנחיות השוטרים, אבל מעצר עיתונאי אינו דבר שבשגרה ויש מקום לאיפוק"
אלכסנדר כץ |  2
הדס שטייף עצורה ואזוקה (צילום באדיבות שלומי גבאי, אתר וואלה! NEWS)
כתבת הפלילים של גלי צה"ל, הדס שטייף, נעצרה בעת שניסתה להגיע לזירת הפיצוץ במפעל הזיקוקים במושב פורת בשרון. שטייף הגיעה למקום עם מכוניתה, שוטר סירב לה להמשיך בנהיגה, ולבסוף עצר אותה בטענה כי ניסתה לדרוס אותו.
לאחר זמן קצר בניידת, כשהיא אזוקה, הועברה למקום אחר, שם שוחררה. "זה הזוי", היא אמרה בווידאו בפייסבוק שלה. "עצרו אותי על שניסיתי לעשות את העבודה שלי ולהגיע למושב פורת". 
בפיצוץ נהרג אדם, נפצע קשה עוד אחד, ו-7 נפצעו באופן קל יותר.
 
ממשטרת ישראל נמסר כי "מדובר באירוע שריפה שלווה בפיצוצי חומרים נפיצים וחומרים דליקים נוספים ועל כן הורחקו כלל השוהים במקום למעט כוחות ההצלה שהורשו להיכנס לזירה במטרה להציל חיים. גם כלי התקשורת לא הורשו להתקרב לזירת האירוע מחשש לחייהם. לצערנו בחרה הכתבת לא להישמע להנחיות השוטרים בזירה תוך שהיא מנסה להיכנס לזירת האירוע ובכך לסכן את חייה. למרות האמור, מעצר עיתונאי אינו דבר שבשגרה ויש מקום לנהוג באיפוק ובשיקול דעת מירבי ועל כן הוחלט לשחררה לאלתר ונסיבות האירוע ייבדקו".
מגלי צה"ל נמסר: "מדובר באירוע חריג ביותר. הדס שטייף היא כתבת מנוסה ביותר ומוערכת וכמי שסיקרה אלפי אירועים, אנו סומכים על שיקול דעתה בשטח. לשמחתנו האירוע הסתיים במהירות, אך נדרוש לקבל הבהרות מהמשטרה על הצעד החריג בו נקטה כנגד עיתונאי שמילא את תפקידו".
תגיות גל"צ | הדס שטייף
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    כתבת פליליים
    אזרח 03/2017/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שתעשה עכשיו כתבה על עצמה (הרי היא כתבת פליליים).
    סגור
  • 1.
    מגיע לה (ל"ת)
    מגיע לה 03/2017/14
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור