תקשורת ומדיה

גיא לרר זכה בפרס DIGIT לעיתונות דיגיטלית בישראל

לרר, מגיש 'הצינור' בערוץ 10 יקבל את הפרס עבור פרויקט 'החזית'. הוא נבחר מבין עשרות מועמדים ויקבל את הפרס בכנס DIGIT  בשבוע הבא במרכז הבינתחומי הרצליה
אלכסנדר כץ | 
גיא לרר (צילום מיכאל פולוצ'ק)
איש הצינור בערוץ 10, גיא לרר, הוא הזוכה בפרס DIGIT לעיתונות דיגיטלית בישראל, עבור פרויקט החזית, פרויקט חברתי שכולל כמה מדפי הפייסבוק החזקים בישראל. את הפרס של בית הספר סמי עופר לתקשורת במכרז הבינתחומי הרצליה, יחד עם חברת גוגל, בשווי של 15 אלף שקלים, הוא יקבל בטקס במהלך כנס DIGIT ה-6 שיתקיים בשבוע הבא בבינתחומי. 
"גיא לרר הצליח להקים פלטפורמה דיגיטלית אדירת השפעה אותה הוא מקפיד להעמיד לטובת מאבקים ציבוריים בעלי אופי חברתי וצרכני. פרויקט החזית שמוביל לרר יצר בית לעיתונאים עצמאיים ואיפשר להם להפוך למעצבי דעת קהל ומשפיעים ללא תלות במו"לים או באמצעי הפצה מסורתיים", נכתב בנימוקי ועדת הפרס בה חברים ד"ר נעם למלשטריך-לטר, דיקן מייסד בית ספר סמי עופר לתקשורת במרכז הבינתחומי הרצליה; פול סולומון, סמנכ"ל תקשורת גוגל ישראל, מזרח תיכון, טורקיה ואפריקה; ורועי כ"ץ, יו"ר כנס DIGIT. 
חברי ועדת הפרס ציינו כי "תמהיל המועמדויות לפרס השנה חושף את עומק העשייה העיתונאית הדיגיטלית האדירה בישראל".  ואכן, לפרס הוגשו עשרות מועמדויות, ובסופם זכה לרר. בשנת 2014 הוענק הפרס לאתר המקום הכי חם בגיהנום ולעיתונאיות אירית דולב ועינת פישביין, מייסדות האתר. שנה לאחר מכן הפרס הוענק לעיתונאי עמית סגל, הכתב הפוליטי של חדשות 2, ובשנה שעברה לעיתונאי תומר אביטל, מייסד ומפעיל האתר 100 ימים של שקיפות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה