תקשורת ומדיה

לא מוותר: דוידוביץ' יערער לעליון על מכירת גלובס לבר-און

לפני שבוע קבע השופט אטורנשטיין כי הצעתה של אלונה בר-און בסך 106 מיליון ש' היא הזוכה, למרות שהיא נמוכה ב-4 מיליון ש' מזו של דויד דוידוביץ'
אלכסנדר כץ | 
מערכת גלובס (צילום צילום גולשים)
האוליגרך דויד דוידוביץ' מתכוון לערער על החלטת בית המשפט המחוזי בתל אביב בנוגע למכירת העיתון גלובס לידיה של אלונה בר-און. את דווידוביץ' מייצג משרד עורכי הדין קסוטו נוף ושות', שהצהירו כבר לאחר ההחלטה כי ערעור היא אפשרות ריאלית במיוחד. 
כזכור, בדיוק לפני שבוע הכריע נשיא המחוזי בתל אביב השופט איתן אורנשטיין כי הצעתה של בר-און, המחזיקה במניות מיעוט בעיתון הכלכלי, היא הזוכה למרות שהצעתה בסך 106 מיליון שקלים, הייתה נמוכה מזו של דוידוביץ' - 110 מיליון, לרכישת 75% ממניות העיתון המוחזקות בידי חברת מוניטין
אחת הנקודות עליהם צפוי להתבסס דווידוביץ' בערעור לעליון, היא שבהצעתו בסך 110 מיליון שקלים תמכו כונסי הנכסים של אליעזר פישמן, לאחר שהאוליגרך שיפר את הצעתו. השופט אורנשטיין סירב לקבל את ההצעה המעודכנת של דוידוביץ'. 
במסגרת הצעתה של בר-און, הוצע לעיתונאים הגנה עד אמצע 2018 ולעובדי המינהלה עד סוף השנה הנוכחית, מה שהוביל לתמיכה של רוב העובדים בהצעה הנגדית של דוידוביץ' שהציע הגנה לפרק זמן ארוך יותר. 
השופט אורנשטיין כתב בהחלטתו: "אני מאשר את ההתקשרות בין כונסי הנכסים לכלל המניות בחברת מוניטין, קרי 74.86% לפי הסכם אילקורפ, ולפעול בהתאם להוראותיו". כעת יצטרכו כונסי הנכסים, עורכי הדין אייל רוזובסקי ורונן מטרי, לדווח עד 15 בפאריל על קידום מימוש ההסכם.  
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה