תקשורת ומדיה

מגיש 'מבט' לשעבר אמיר איבגי מצטרף לתאגיד השידור

איבגי, שהגיש בעבר את 'מבט', ישמש כמבזקן ראשי בחטיבת החדשות המאוחדת של התאגיד, ויגיש חדשות ברדיו. עופר נחשון ולאון פלדמן מצטרים לרשת ג' החדשה
אלכסנדר כץ |  1
אמיר איבגי (צילום רשות השידור)
אמיר איבגי, עורך ומגיש חדשות בערוץ 1 וברשת ב' של קול ישראל, מצטרף לחטיבת החדשות של תאגיד השידור הציבורי בהקמה כאן. הוא היה מבזקן ראשי בחטיבת החדשות המאוחדת, ויגיש חדשות ברדיו.
ההודעה על הצטרפותו מגיעה ימים מספר לאחר ההחלטה לשבץ את גאולה אבן כמגישת מהדורת החדשות המרכזית של התאגיד, דבר שעורר סערה בשל היותה רעייתו של גדעון סער, יריבו הפוליטי של ראש הממשלה בנימין נתניהו, שכעת מנסה בכל כוחו לבטל את התאגיד.
איבגי הגיש בעבר את מהדורת מבט בערוץ 1, ופעם בשבוע את הכל דיבורים ברשת ב'.  בנוסף הגיש את המהדורה בחדשות המקומיות בדרום, בטלוויזיה וברדיו, שימש כתחקירן בתכנית 'שש עם אושרת קוטלר', היה מנהל מחלקת החדשות ברדיו קול הים האדום באילת וכתב השבועון ערב ערב באילת ותכנית הנוער בגלי צה"ל. "רשות השידור היתה לי בית מקצועי וחם בעשור האחרון", אמר היום, "השידור הציבורי יקר לליבי ואני שמח על הזכות להיות חלק ממנו גם במתכונתו החדשה בכאן. אני מודה לברוך שי מנהל חטיבת החדשות על האמון".
עוד 2 שמות מצטרפים לתאגיד: עופר נחשון ולאון פלדמן יגישו תכניות ברשת ג' החדשה. נחשון מגיש תכניות מוזיקה בתחנות קול ישראל מזה כ-25 שנים. הוא יגיש רצועת נוסטלגיה וקלאסיקה ישראלית ואת המצעד הישראלי השבועי ברשת ג' החדשה. כמו כן, יגיש מהדורות חדשות ברשת ב' החדשה. לאון פלדמן הוא עיתונאי מוזיקה, שדרן רדיו וממקימי תחנות הרדיו קול הקמפוס והקצה. פלדמן מצטרף לצוות מגישי רשת ג' החדשה ויגיש רצועת אינדי ורוק ישראלי ברשת ג' החדשה אותה יערוך במשותף עם אשת הרדיו טל ארגמן.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    couldnt happen to a nicer guy - בהצלחה!! (ל"ת)
    oferdesade 03/2017/26
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור