תקשורת ומדיה

נגד נטפליקס ותוכן פיראטי: HOT משיקה את אפליקציית NEXT TV

אפליקציית הטלוויזיה החדשה שלה פונה לאלה שאינם לקוחותיה ויוכלו לצפות בתכני מקור ורכש תמורת 50 ש'. כמו כן מושקת אפליקצייה שתאפשר ללקוחותיה לצפות בתכניה במכשירים חכמים 
אלכסנדר כץ |  3
מנכ"לית HOT טל גרנות גולדשטיין (צילום אלכסנדר כץ)
חברת HOT תשיק בשבוע הבא את המותג NEXT TV כדי להגיע לפלח השוק שאינו מנוי על טלוויזיה רב ערוצית. בפועל נראה כי המהלך של החברה הוא ניסיון של ראש בראש בכניסה של נטפילקס לישראל, שתתחיל להפעיל מוקד שירות לקוחות בישראל, לצאת שידור תכנים בתרגום לעברית ועם ממשק בעברית, וגם להילחם בתופעת הצפייה בתכנים פיראטיים.
שירות ה-NEXT TV   הוא אפליקציה דיגיטלית הכוללת את הפקות המקור של HOT לצד תוכן מובחר מהעולם, במחיר שמתחיל ב-49 שקלים לחודש. השירות מאפשר לצפות בסמארטפונים, טאבלטים ובקרוב גם ממחשבים, והוא מציע ספרייה ישראלית עם הפקות המקור של החברה, וספריית תכנים מחו"ל שתכלול את סדרות וסרטים.
ממחקרים ובדיקות של HOT, עולה כי 19% מכלל האוכלוסייה אינה מנויה לשירות טלוויזיה רב-ערוצי. הסיבה היא חוסר הרצון לשלם סכומי כסף גדולים לשירות, כאלה שעושים שימוש בתוכן פיראטי, וכל אלה שצופים באמצעות קודי ונטפליקס. על הקהל הזה רוצה HOT לשים את היד. קהל זה מאופיין בעיקר כקהל צעיר וללא ילדים, שהדרישה שלו לתוכן מתמקדת בעיקר בהפקות מקור ישראליות ובסדרות מחו"ל, ורגיל לצפות ב-VOD ואוהב צפייה מרתונית בתכנים ופחות צפייה בערוצים לינאריים, ובעיקר בצפייה בניידים האישיים.
HOT תציע בגזרה זו 2 חבילות. הראשונה היא NEXT IL - חבילת תוכן ישראלי שכוללת את ספריית הפקות המקור של HOT כולל את זגורי אימפריה, בתולות, מטומטמת, אורי ואלה, אנחנו במפה ועוד. התכנים החדשים יעלו ב-NEXT בתוך כחודשיים מתחילת שידור הסדרה ב-HOT. החבילה השנייה היא NEXT GLOBAL - חבילת תוכן רכש, שתציע התוכן של HBO ואת מגוון הסדרות מספרית אקטסרא VOD כדוגמת משחקי הכס, בנות, ווסט-וורלד, האפיפיור הצעיר ועוד. סדרות הרכש יעלו בצמוד לעלייתן  ב-HOT. עלות כל חבילה בנפרד תעמוד על 49 שקלים, ויחדיו - על 69 שקלים.
בנוסף לאפליקציה לאלה שאינם לקוחות החברה, תשיק HOT אחרי פסח את אפליקציית התוכן HOT PLAY שתאפשר ללקוחותיה לצפות במגוון הגדול של תכני ה-VOD גם בטאבלטים וסמארטפונים. השירות יינתן ללא עלות נוספת ללקוחות ה-VOD, ובשלב ראשון יתאפשר בצפייה על גבי רשת HOT בלבד החל ממאי, ובהמשך גם מחוץ לבית. שירות כזה כבר פועל בחברות רבות ברחבי העולם, ואף אצל סלקום TV.
2 האפליקציות פותחו על ידי אגף פיתוח המוצרים ב-HOT בחטיבת הטכנולוגיות, בשיתוף החברות Nagra Kudelski, Ericsson ו-Harmonic. פיתוח האפליקציות בוצע בשיתוף עם חברת applicaster הישראלית, שהטמיעה את פתרונותיה האפליקטיביים בעשרות חברות מובילות בעולם.
סמנכ"ל השיווק של HOT נדב חנין מסר: "אנו עוקבים באדיקות אחר השינויים במגמות צריכת התוכן של הקהל הצעיר בשנים האחרונות, ובראשן התחזקות הצפייה מהמכשירים האישיים, והמעבר מצפייה לינארית לצפיית on-demand ובינג'. בשנה האחרונה השוק הזה צמח משמעותית, ולכן החלטנו להביא את הדבר הגדול הבא, ולבנות הצעת תוכן מדויקת, בפלטפורמה המתאימה לקהל זה באמצעות NEXT TV. מגמה נוספת שאנחנו ערים אליה היא התגברות הצפייה הפיראטית ותפיסת הלגיטימיות שלה. תמחרנו את NEXT TV במחיר נוח לכל כיס דבר המוריד את התמריץ לצפות בתוכן פיראטי שאינו חוקי". לאייס אמר חנין כי בעתיד לא מן הנמנע כי שירות ה-NEXT יכלול גם ערוצים ליניאריים".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    Hot play
    אנטנימי 05/2017/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש כבר תאריך ספציפי לאפליקציה?
    סגור
  • 2.
    יס, הקדימו אתכם בתוכניות (ל"ת)
    עובדת לשעבר 03/2017/27
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 1.
    מיתוג יפה. אסטרטגיה מתבקשת. נראה איך המוצר (ל"ת)
    לקוח נטפליקס 03/2017/27
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור