תקשורת ומדיה

מסכמים השקה: 110 אלף צפו במהדורת החדשות של וואלה

מדובר על נתון נאה של צופים שונים, אבל כולל גם כאלה שנטשו לאחר שניית צפייה. המהלך לא הגדיל את מספר הגולשים בוואלה, כנראה גם בשל כך שהוא לא קודם לפני השקתו
אלכסנדר כץ |  2
יעקב אילון מראיין את ח"כ רועי פולקמן, במהדורת וואלה הראשונה (צילום מסך וואלה)
יותר מ-110 אלף גולשים צפו אתמול (יום א') בהשקת מהדורת החדשות היומית של אתר וואלה, כך עולה מנתונים שהגיעו לידי אייס. מדובר על גולשים שונים, גם כאלה שנכנסו לשידור ויצאו ממנו כעבור שנייה.
עוד עולה כי מספר הגולשים אתמול בוואלה לא השתנה, מה שאומר שהמהלך לא בהכרח הביא צופים חדשים שאינם נוהגים לגלוש בו. ואולם יש לזכור כי וואלה לא יצאה במהלך פרסומי ושיווקי לקידום מהדורת החדשות, ורוב המהלך תוקשר רק לאחר שנחשף בישראל היום בשעות הלילה, ובהמשך באייס.
המהלך של וואלה יוצא דופן בשוק הדיגיטל. בניגוד להצהרות בעבר, האתר התחיל לשדר מהדורה יומית בת 30 דקות, בעידן בו טוענים כי התכנים צריכים להיות קצרים בנות דקות ספורות. בכל מקרה לאחר המהדורה נחתכים ממנה פינות לטובת כתבות ייעודיות שמשובצות במדורים השונים באתר. 
את המהדורה מגיש יעקב אילון כשלצדו באולפן פרשני האתר אבי יששכרוף, טל שלו ואמיר בוחבוט, פינת חוץ בהגשת אורן נהרי, עדכוני בורסה חיים ופריצות של כתבי האתר. 
השיבוץ של המהדורה ב-14:00 מעניין. היא פונה לקהל היושב במשרדים באותה שעה, "שסובל" מוואקום בתחום מצדם של ערוצי הטלוויזיה שמשדרים אקטואליה בשעות הבוקר המוקדמות, ומשעה 16:30 אחר הצהריים.
מספר הצופים המצטברים במהדורה אתמול עמד במדויק על 110,434 גולשים, כאמור, גם אם צפו רק בשנייה במהדורה. ועדיין מדובר ביותר מ-110 אלף פרטים שצפו בה (שווה ערך למשל ל-3-4% רייטינג בטלוויזיה), מול למשל 180 אלף איש שנחשפו למהדורת מבט אמש בערוץ 1 (בסך הכל ממוצע של 130 אלף צופים), וממוצעים של 540 אלף לחדשות 2 ו-251 אלף לחדשות 10.
בכל מקרה, בפרספקטיבה רחבה יותר, המהדורה רומזת על כך שוואלה לא נוטש את הרצון שלו להקים ערוץ חדשות עבור yes, שתי החברות בבעלות שאול אלוביץ'. רגולטורית לא יכול וואלה בשלב זה להפעיל ערוץ כזה בפלטפורמה של yes בשל חוק הבעלויות הצולבות, אבל לא מן הנמנע כי בעתיד החוק ירוכך או ישונה כדי לאפשר העלאת ערוץ כזה ל-yes, בהתאם לתכנית בעבר של שר התקשורת בזמנו גלעד ארדן, להקמת ערוצי חדשות בפלטפורמות הטלוויזיה הרב ערוצית.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    בדיחה. וואלה תסגרו את הבושה
    מהדורה? 03/2017/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מהדורה חובבנית. כתבים חובבנים ומגיש מרדים. אתר בדיחה
    סגור
  • 1.
    כשלוקחים נעלי בית משומשות ומשעממות, ברחתי (ל"ת)
    פיהוק שמאלני 03/2017/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור