תקשורת ומדיה

יום ה' ההזוי: רק פרש לתאגיד - וכבר גויס מחדש לערוץ 1

מפיק 'מבט' כבר החל בטופס טיולים, אבל באותו יום הוחלט על ביטול מקום העבודה החדש שלו. מנהל ערוץ 1 הגדיר אותו כ"עובד חיוני" וביטל את פרישתו
אלכסנדר כץ |  4
אופיר זליקוביץ' (מימין) עם יורם כהן ואלי בבא (צילום גולשים)
עוד מקרה הזוי, תוצר של מתווה נתניהו-כחלון: מפיק 'מבט' אופיר זליקוביץ' לא יישאר מובטל, למרות שחגג בשבוע שעבר פעמיים מסיבת פרידה ממקום עבודתו - ערוץ 1, ואף החל בהחתמת טופס טיולים כדי לעזוב את רשות השידור. זליקוביץ' יועד להיות מפיק המהדורה החדשה של תאגיד השידור הציבורי בהקמה כאן, ולבקשת התאגיד אמור היה לעזוב את רשות השידור חודש וחצי לפני הסגירה, כדי להיות נוכח בפיילוטים שאמורים היו להצטלם למהדורה בימים האחרונים.
ואולם ההבנות אליהם הגיעו בלילה שבין רביעי לחמישי ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר האוצר משה כחלון, טרפו את הקלפים, וזליקוביץ', שערך בצהרי חמישי פריסה, כשעה לאחר תחילת הפרסומים עם ההבנות בין נתניהו לכחלון, מצא את עצמו בין רגע ללא עבודה, לאחר שכבר עזב את הרשות, אבל רגע לפני שחטיבת החדשות של התאגיד אמורה להיות מבוטלת.
לאייס נודע כי מנהל ערוץ 1 אלי בבא החליט להכריז על זליקוביץ' כ"עובד חיוני", ומיד בתום אותה "פריסה" שכללה שתיה, נשנושים ואיחולים במערכת החדשות, בוטלה למעשה פרישתו מהרשות והוא נשאר עובד מן המניין בחטיבת החדשות. גורם בחטיבת החדשות תיאר את מסיבת הפרידה הזאת כ"הזויה". לדבריו, "אופיר למעשה עזב את רשות השידור, לגוף שבוטל באותו בוקר, והוא עצמו לא ידע מה להגיד במסיבת הפרידה, וממש לא נצמד לטקסט הפרידה שהכין". 
אגב, ברשות השידור החלו להגדיר בתקופה האחרונה עובדים כ"לא חיוניים", וזאת כדי שאפשר יהיה לשחרר אותם לטובת תאגיד השידור הציבורי עוד בטרם תחילת השידורים של התאגיד, ופירוק הרשות באופן רשמי. זליקוביץ' הוגדר גם הוא כ"לא חיוני", אבל כאמור בחמישי בצהריים שינה מנהל הטלוויזיה את ההגדרה כדי שזליקוביץ' יוכל להמשיך להימנות על רשימת עובדי הרשות, ושתנאי הסוציאליים ברשות לא ייפגעו.
אופיר זליקוביץ' סירב להגיב. מרשות השידור לא התקבלה תגובה. 
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    תמיד תיזהרו מאלה שמחייכים ומערבבים (ל"ת)
    אופיר ויפעת 04/2017/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    זליקוביץ הפוליטיקאי מס 1 ברשות!
    מחייך ומסבן 04/2017/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ובבא יכול לנהל רק בערוץ 1. כזה חלש
    סגור
  • די, ישעיהו, הקנאה נוזלת לך מכל החורים (ל"ת)
    שוקרון 04/2017/03
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • רוע רוע רוע ועוד רוע
    חוסר מודעות 04/2017/04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    י.ס. הוא פסיכופט
    סגור