תקשורת ומדיה

KI רכשה חברת הפקות גרמנית - ותפעיל שלוחה מקומית

אחרי בריטניה, ל"א, אסיה ואפילו מקסיקו, קשת אינטרנשיונל רכשה את Tresor TV הגרמנית, שמתמחה בין היתר בריאליטי, ותשים דגש גם על דרמות מתוסרטות
אלכסנדר כץ | 
קשת אינטרנשיונל (צילום לוגו)
חברת ההפצה וההפקה הבינ"ל של קשת כובשת טריטוריה נוספת. לאייס נודע כי KI (קשת אינטרנשיונל) פותחת שלוחה בגרמניה, עם רכישת אחת מחברות ההפקה הגדולות במדינה - Tresor TV.
במסגרת העסקה, KI תהיה אחראית על האסטרטגיה והאצת הצמיחה של Tresor TV בתחום הדרמות המתוסרטות, שיתבססו על הקטלוג של KI, עם סדרות בהן 'פלפלים צהובים' ו'חטופים'.
Tresor TV הוקמה ב-1992, והיא אחת מחברות ההפקה וייצור התוכן העצמאיות המשמעותיות בגרמניה. הדגש בהפקות החברה הוא תכניות ריאליטי, בידוק והפקות בדיוניות. בין היתר היא מפיקה את 'הטופמודל הבא של גרמניה', 'הישרדות', 'סופר נני' ועוד. Tresor TV תמשיך להפיק תכניות ריאליטי.
מנכ"ל Tresor TV אקסל קון ימשיך בתפקידו לצד מנכ"ל KI בריטניה ומערב אירופה סמי נורמאנד. אקסל יעבוד לצד נלי פילד, מנהלת המכירות והפיתוח העסקי של KI באירופה.
העסקה הזאת היא צעד נוסף בהתרחבות הבינ"ל של KI בעולמות תוכן מגוונים. מאז הוקמה ב-2012, לחברה שלוחות בטריטוריות שונות ברחבי העולם, כמו בריטניה, לוס אנג'לס ואסיה, שאחראיות על הפצת התכנים של הזכיינית, והפקת תכנים ייעודיים. לאחרונה חתמה  למשל KI על עסקה עם ענני תקשורת במסגרתה היא תפיץ את תכני הילדים והנוער של 'ענני'. מוקדם יותר השנה פתחה KI חברה בת מקסיקנית, קשת MX
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה