תקשורת ומדיה

עוד מתמודד למשרת מפקד גל"צ – דני ברנר מישראל היום

רשימת השמות להחלפתו של ירון דקל - שכוללת בין היתר את מנחם הורוביץ ונורית קנטי, הולכת ומתארכת, ואליה מצטרף כעת מצטרף כתב ישראל היום בצפון
אלכסנדר כץ |  2
דני ברנר (צילום אייס)
רשימת השמות המועמדים למשרת מפקד גלי צה"ל, הולכת וגדלה. לאייס נודע כי כתב הצפון של ישראל היום, דני ברנר, הגיש לאחרונה את מועמדותו לתפקיד, ובמקביל דיווח על כך למערכת העיתון.
ברנר נכנס לרשימה שכוללת כרגע בין היתר את נורית קנטי, מוטי שקלאר, חגי גולן, צביקה ברוט, מנחם הורוביץ והדס להב. חלק מהמועמדים הציעו עצמם לתפקיד, ואחרים קיבלו פנייה מוועדת האיתור שאמורה להמליץ לשר הביטחון אביגדור ליברמן על 3 מועמדים להחלפתו של ירון דקל, שמסיים קדנציה בתחנה הצבאית של 4 שנים פלוס אורכה של שנה נוספת. ביום חמישי הבא תיסגר רשימת המועמדים. 
ברנר (68) מקיבוץ כפר רופין שבעמק בית שאן, משמש ככתב הצפון של 'ישראל היום' מאז הקמת העיתון לפני עשור. את הקריירה העיתונאית שלו החל ברנר לפני יותר מ-30 שנה כצלם בעיתונים חדשות ומעריב. בתחילת שנות ה-90 עבר לשמש ככתב מעריב בצפון. במקביל לעבודתו במעריב ובישראל היום, הוא שימש במשך 8 שנים ככתב גלי צה"ל באזור העמקים עד לפני 6 שנים. הוא היה גם עורך מקומונים בצפון, עורך ומגיש יומני חדשות ברדיו קול רגע, תחקירן בתכניות האירוח של יאיר לפיד בערוץ 1 וערוץ 2, מרצה בחוגים לתקשורת במכללות בצפון ואף דובר בית החולים העמק בעפולה.
דני ברנר אישר לאייס כי הגיש המועמדות לתפקיד אך סרב להגיב מעבר לכך.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    דני ברנר מפקד גל"ץ....
    דנה 05/2017/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אפילו בתור בדיחה זה לא מצחיק......מי שמע עליו ועל פועלו..... שיתחיל קודם באיזה רדיו מקומי בצפון... הלו, גל"ץ זו לא חנות מכולת. קצת כבוד !!
    סגור
  • 1.
    דני האיש המתאים לתפקיד
    עופר ענבי 05/2017/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דני הוא ללא ספק האיש המתאים לתפקיד הזה, הוא מביא איתו רקורד ניהולי עשיר ומגוון לתפקיד. טוב יעשה שר הבטחון ליברמן אם יעניק לברנר דרגת תת-אלוף. לתפארת התנועה הקיבוצית
    סגור