תקשורת ומדיה

איחוד בפריפריה: הגפן ומגזין המושבות הופכים למקומון אחד

מגזין המושבות בן העשור יאוחד לתוך הגפן הוותיק שהוקם בסוף שנות ה-70, והעיתון המאוחד שיופץ בחדרה וצפונה, ייקרא גפן המושבות. המהלך יתרחש בשבוע הבא
אלכסנדר כץ | 
מגזין המושבות (צילום סריקה)
2 מקומונים באזור של חדרה וצפונה, הגפן ומגזין המושבות, מתאחדים, וכבר בשבוע הבא צפויה לצאת הגרסה המאוחדת השניים - כך נודע לאייס. האיחוד הוא עוד סימן למשבר של שוק הפרינט, שמחייב גם את המקומונים לאחד כוחות.
הגפן הוקם לפני כמעט 40 שנה, ולפני שנתיים נרכש על ידי 2 אנשי עסקים ובעלים של חברות נדל"ן והקאנטרי קלאב בזכרון יעקב, אלי פינס וניב לוי. הוא מודפס כטבלואיד ומחולק בכ-18 אלף עותקים באזור שצפונית לחדרה - זכרון יעקב, פרדס חנה-כרכור, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, אור עקיבא וישובי חוף הכרמל.
מגזין המושבות הוקם לפני כעשור, הודפס בנייר כרום והופץ ב-14 אלף עותקים באזור שבין חדרה לעתלית, ובין היתר במושבות הברון - זכרון יעקב, בנימיניה, פרדס חנה כרכור, קיסריה וחוף הכרמל. בעליו הם אלי נידם (יזם נדל"ן ובעלים של החברה הבורסאית שוהם ביזנס), איתן מימון (בעלים של בית המלון בית מימון בזכרון) ומיכה תשבי (מהמשפחה שמחיזקה ביקב תישבי).
בתקופה האחרונה התקיימו מגעים בין הצדדים, והחל הליך במבי, בסיומו יסופח מגזין המושבות לתוך הגפן, שבעליו ישלמו עבורו לבעלי מגזין המושבות, הוא יודפס כטבלואיד וייקרא גפן המושבות. על פי גורמים בעיתון, כמות העותקים תגדל וההפצה תתרחב גם לאזור חדרה, עתלית וטירת הכרמל. לא ידוע כיצד יפעל העיתון המאוחד בדיגיטל - כאשר 2 העיתונים מחזיקים באתרי אינטרנט ובדפים ברשתות החברתיות.
בשלב זה לא ברור מי יערוך את העיתון המאוחד - עורך מגזין המושבות איתי משה או עורכת הגפן ריקי לוי, כמו גם גודלה של המערכת והרכבה. נודע כי הוצע למנהל המכירות במגזין המושבות רפי ארליך לנהל את מערך המכירות המאוחד של של העיתון החדש. 
בסוף השבוע הקרוב צפויים 2 העיתונים לפרסם לקוראים את דבר האיחוד המתקרב שבוע לאחר מכן. בימים האחרונים קיבלו מפרסמים וגורמים הקשורים לעיתונים הודעה על האיחוד המתקרב. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה