תקשורת ומדיה

עוד סימן לצמיחת השוק ה-TV המקומי: בכיר במיפ מגיע ארצה

סיריל שצ'ברבקוב, המנהל האזורי של Reed MIDEM המארגנת את מיפ, ייפגש עם בכירי חברות המדיה וההפקה בישראל, וגם עם נציגים של חברות ניו מדיה שטרם השתתפו במיפ
אלכסנדר כץ | 
פסטיבל מיפ (יח"צ) (צילום יח"צ)
ישראל נחשבת ליצואנית התוכן הרביעית בעולם ביחס למספר תושבים, ויותר ויותר פורמטים מקומיים עושים את דרכם למסכי הטלוויזיה בארה"ב, אירופה והמזרח הרחוק. לפני 3 שנים יריד הטלוויזיה מיפ בקאן אף היה בסימן ישראל, עוד סימן לחוזקה של התעשייה, שמגלגלת על פי הערכות כ-200 מיליון דולר בשנה החולפת ממכירות פורמטים ותוכן לחו"ל.
לאייס נודע כי כחלק מהתדמית החיובית של ישראל בתחום התוכן, מגיע לארץ סיריל שצ'ברבקוב, המנהל האזורי של חברת Reed MIDEM, החברה שמארגנת את ארועי מיפ לסדרת פגישות עם בכירי שוק הטלוויזיה והתוכן.
שצ'ברבקוב ייפגש בין היתר עם אנשי ארמוזה פורמט, קשת, רשת, תאגיד השידור הציבורי כאן, ארצה הפקות, HOT, סלקום TV, נוגה תקשורת, yes, דורי מדיה, סוכנות ADDאיגוד המפיקים ועוד. לדברי גורמים, שצ'ברבקוב מגיע ארצה על מנת להבין את הצרכים המעודכנים של השוק בישראל ולהציג חידושים והתפתחויות בשוק התוכן.
כאמור, שצ'ברבקוב יפגש גם בפאנל גדול יותר, במהלך ארוחת בוקר שתתקיים ביום שני בעוד כשבועיים, בה ייקחו חלק חברות ניו מדיה ובעלות נישה בתחום התוכן המשודר, שעדיין לא השתתפו בארועי מיפ בעבר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה