תקשורת ומדיה

גלובס באפיק הכנסה נוסף: יגדיל את היצע התוכן בתשלום

אלונה בר און חשפה בוועידת שוק ההון של גלובס כי היומון הכלכלי יפעיל "חומת תשלום" עבור חלק מהתכנים. כבר לפני יותר משנתיים החל לגבות תשלום על תכנים מגזיניים
אלכסנדר כץ | 
אלונה בר-און (צילום מתוך עמוד הפייסבוק של אלונה בר-און)
שנתיים וחצי לאחר שהחל לגבות כסף עבור תכנים מגזיניים, גלובס מתכוון להגדיל את אפיק ההכנסה הזה - כך חשפה הבוקר (יום ג') הבעלים החדשים של היומון הכלכלי, אלונה בר און, בוועידת שוק ההון של גלובס. 
"לגלובס הזדמנות להגדיר את עצמו מחדש ואם יעשה את זה טוב, הוא גם יהיה רווחי", אמרה בר און. "הרבעון האחרון היה הרבעון הראשון הרווחי של וול סטריט ג'ורנל, בזכות תוכן בתשלום. זה גם הנתיב שבו גלובס יתחיל לצעוד בקרוב". 
לדבריה, "גלובס צריך להגדיר מחדש את התפקיד שלו ואת האופן שבה יפעל. הנתיב שהעיתון יתחיל לצעוד בו הוא שיח, תרבות, אמון ופריון. שיח שמכבד מגוון מגזרים ודעות - וגם מגוון אינטרסים ומשרת את בעלי העניין שלו". 
בינואר 2015 החל להפעיל גלובס מעיין מתווה של "חומת תשלום" שיאפשר קריאה של חלק מתכניו רק באמצעות תשלום. פיצ'ר כזה הופיע בכל כתבות המגזין הנרחבות. המהלך של גלובס בזמנו היה מתחת לרדאר, בלי להודיע על כך לקוראים וכאשר גם גורמים בעיתון אליו כשהוא כבר היה באוויר. אותו מהלך הציע לגולשים 2 אפשרויות: רכישה של כתבה בודדת ב-4.90 שקלים, או רכישת כרטיסייה של 10 כתבות ב-39.90 שקלים. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה