תקשורת ומדיה

בשיא המשבר הציבורי: אליעזר פישמן שכר את משה דבי

במקביל לביקורת על התנהלות הרכה של הבנקים כלפי פישמן, ולאחר שצולם זועם על עיתונאיות, הטייקון לשעבר ועורכי דינו שלום גולדבלט ודוד לשם שכרו יועץ משברים
אלכסנדר כץ |  2
אליעזר פישמן (צילום ענת דניאלי)
איש העסקים אליעזר פישמן שכר את שירותיו של משה דבי, בעלי משרד דבי תקשורת -  כך נודע לאייס. דבי ישמש כיועץ משברים של פישמן בפרשת חובות הענק שלו.
חובותיו של פישמן נאמדים ביותר מ-4 מיליארד שקלים, רובם לבנק הפועלים ולבנק לאומי. לאחר הירתמות התקשורת לביקורת הקשה על האשראי הלא-פרופורציונלי שהעניקו בנקים הפועלים ולאומי לפישמן, החליטו הנושים לדחות את הסדר החוב ו"תספורת" הענק שפישמן אמור היה לקבל, ועולות הקריאות להקים ועדת חקירה לבדיקת השתלשלות האירועים שהובילו לקריסתו של הטייקון.
בחודשים האחרונים התנהל פישמן ללא ייעוץ תקשורתי, ואף הסתבך ב-2 מקרים כשצולם בהתבטאויות אלימות כלפי עיתונאיות מערוצים 2 ו-10, עמליה דואק וליאור קינן. בשבוע האחרון שכר פישמן, יחד עם עורכי דינו, שלום גולדבלט ודוד לשם את שירותיו של דבי, שייאלץ להתמודד בביקורת התקשורת והציבורית הקשה כלפי פישמן.
משה דבי סירב להגיב.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    דווקא היה לו יחצן שמכר אותו והוא נאלץ להחליף
    מוטי אינ. טגריטי 06/2017/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מוטי שרף היה היחצן שלו אבל הוא קפץ לעגלה של אלונה. מוטי בחור עם יושרה!!! קצת לא נאמן ומוכר את הלקוחות שלו מהר מדי אבל הם בטח אוהבים את זה
    סגור
  • 1.
    חובותיו 4 מיליון?
    א.ת 06/2017/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תנסו 4 מיליארד
    סגור