תקשורת ומדיה

גלובס: אלונה בר און וענת אגמון יהיו הבעלים, יובל סיגלר המו"ל

סיגלר נכנס לעמדת מפתח בעיתון הכלכלי וישמש כמו"ל. אלונה בר און: "את ענת הכרתי בחודשים האחרונים, אבל אני כבר יודעת שלא יכולתי לחלום על שותפה מתאימה יותר"
משה בנימין | 
בניין גלובס בראשון לציון (צילום מערכת אייס)
עכשיו זה רשמי. הבעלות על העיתון הכלכלי גלובס תהיה בידיהן של אלונה בר און בתו של המייסד חיים בר און וענת אגמון, אשתו לשעבר של מריוס נכט, ממקימי צ'ק פוינט לצד גיל שוויד, ממנו התגרשה בשנת 2012.
במכתב לעובדי גלובס שבו פירטה על עתיד העיתון וחזונו תחת ההנהלה החדשה כתבה בר און: ""יש לנו כעת הזדמנות נדירה להצעיד את 'גלובס' לעבר עתיד דיגיטלי המשתנה תדיר, להגדיר מחדש אותו ואת תפקידו, כך שמחד ימשיך להיות כלי תקשורת מרכזי ובעל השפעה בזירה הכלכלית ובזירה הציבורית בישראל, ומאידך תישמר עצמאות המערכת העיתונאית".
על שותפיה למהלך כתבה בר און: ""את ענת הכרתי בחודשים האחרונים, אבל אני כבר יודעת שלא יכולתי לחלום על שותפה מתאימה יותר: ערכית, יזמית, בעלת חזון. מעתה אנחנו בעלים-משותפות בקבוצת התקשורת המיוחדת הזאת, הכוללת את 'גלובס', עיתון העסקים של ישראל; את אתר האינטרנט המשרת למעלה מ-300,000 משתמשים בכל יום; את 'ועידת ישראל לעסקים' ועוד שורה ארוכה של פעילויות והשקעות בתחומי המדיה והטכנולוגיה.
"לתפקיד המו״ל של 'גלובס' בחרנו ביובל סיגלר, האיש שבזכותו גם יצא לפועל החיבור בין ענת לביני. יובל הוא אחד המו"לים המנוסים והיצירתיים בענף המדיה בישראל. ענת ואני מאמינות כי ניסיונו הרב של יובל בעיתונות וביצירת תוכן חדשני הוא שיאפשר להוביל את 'גלובס' למקומו הראוי.
"הדירקטוריון שיוביל את קבוצת 'מוניטין-גלובס' יכלול את ענת אגמון, יובל סיגלר, עדן בר טל (לשעבר מנכ"ל משרד התקשורת בתקופת הרפורמה בשוק הסלולר) ואותי, כיו"ר הקבוצה. 
סיגלר הוא סוג של אימפריית הוצאה לאור של איש אחד בתחום התקשורת בתעשייה המקומית. תחת בעלותו יוצאים לאור המגזינים "את" שאותו רכש ב-2014 מקבוצת מוטו תקשורת ו"טיים אאוט תל אביב". בשנת 1999 ייסד סיגלר את אתר חדשות הפרסום והשיווק אייס ובנובמבר 2009 מכר אותו לחברת קו מנחה.
סיגלר כפי שציינה בר און היה הרוח החיה מאחורי החיבור בינה לבין ענת אגמון ויחד עימה ניהל את המגעים מול בר און בגלובס. נכון לעכשיו טרם ידוע האם וכיצד עסקי ההוצאה לאור של סיגלר: "את", "טיים אאוט" עוד ישתלבו תחת גלובס.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה