תקשורת ומדיה

סיבוב פרסה: מוטי פרנסיס פורש מכאן ג' וחוזר לרדיו ירושלים

פרנסיס ישוב לתכניתו הקודמת ברדיו ירושלים "בא בטוב", מראשון עד חמישי בין השעות 10 ל 12
כתבי אייס |  3
מוטי פרנסיס (צילום: יח"צ) (צילום יח"צ)
השדר מוטי פרנסיס שעבר לפני כחודשיים מרדיו ירושלים לרשת ג' (כאן ג') פורש מתפקידו ועושה את הדרך חזרה למקום שאותו עזב - רדיו ירושלים. 
פרנסיס ישוב לתכניתו הקודמת ברדיו ירושלים "בא בטוב", מראשון עד חמישי בין השעות 10 ל 12. עם חזרתו לרדיו ירושלים, עדן ממן שדרית גלגל"צ לשעבר, שהחליפה את פרנסיס מאז עזיבתו, תעבור (בעקבות בקשתה) לשדר ברצועת הערב של רדיו ירושלים ותגיש בימי ראשון בין השעות 20:30 ל-22:00 תכנית מוזיקה עברית ושירי "פרי סטייל" וביום שני תגיש את התוכנית "פריצת דיסק" מוזיקה ישראלית חדשה.
מוטי פרנסיס: "לאחר תקופה קצרה וקולעת, החלטתי לעזוב את רשת ג'. אני שמח מאוד לחזור הביתה, אל רדיו ירושלים, המקום בו אני יכול לבטא את עצמי, מקצועית ואישית, בצורה הטובה ביותר, עם ההנהלה, הצוות ובעיקר המאזינים האהובים והחמים ביותר במדינה. נשתמע כל בוקר בעשר ב"בא בטוב".
בתוך כך, רדיו ירושלים מצרף אליו את מנחם פרי, שדרן נוסף וותיק מהבולטים ברשת ג'. פרי יגיש בכול יום שישי בין השעות 18 עד 20 את התוכנית "ציוניוני הדרך". לדברי גדי קסטיאל מנכ"ל רדיו ירושלים: "החלטנו לצרף את מנחם פרי למשפחת רדיו ירושלים. מנחם פרי הוא אייקון תרבות בנושא הרדיו בישראל וירושלמי. הוא מתאים מאוד למאזיני רדיו ירושלים ולכלל המאזינים בישראל".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    רדיו מספר 1!
    יעל בראשי 04/2018/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין עליכם!!!!!
    סגור
  • 1.
    אין על רדיו ירושלים !!! (ל"ת)
    לילך 06/2017/22
    הגב לתגובה זו
    3 4
    סגור
  • נכון!
    איתן 04/2018/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רדיו מספר 1!
    סגור