תקשורת ומדיה

הפרחים לאבי גבאי: הרשות ה-2 ביקשה התייחסות ערוץ 10

עם קבלת תלונה אצל נציב תלונות הציבור ברשות השנייה, נדרש הערוץ להסביר את דבר מתן הפרחים ע"י כתבת מערכת 'אורלי וגיא' ויו"ר העבודה החדש
אלכסנדר כץ |  5
כתבת של 'אורלי וגיא' מעניקה זר פרחים לאבי גבאי (צילום מסך ערוץ 10)
זר הפרחים שקיבל אבי גבאי מגיע לבדיקת הרשות השנייה. לאייס נודע כי הרשות פנתה לערוץ 10 בבקשה להתייחסות לאירוע במסגרתו העניקה כתבת של התכנית אורלי וגיא הבוקר (יום ג') בשידור זר פרחים לגבאי על היבחרו לתפקיד יו"ר מפלגת העבודה.
"אבי, תודה רבה לך", אמרה הכתבת לגבאי בסיום הריאיון כשגבאי "בדיוק" יצא מביתו עם אופניו. "יש לנו פה זר פרחים מערוץ 10, התכנית של אורלי וגיא. אתה אורח כבוד אצלנו. שיהיה לך המון בהצלחה".
 
נציב תלונות הציבור ברשות השנייה, דוד רגב, קיבל תלונה של שי גליק, אזרח שעוקב אחרי התנהלות התקשורת ונוהג להתלונן על עיוותים לטענתו. גליק כתב בתלונה: "מדובר בהטיית צד בוטה חריגה מסמכותם ומעשה לא ראוי. לא זוכר שהם הגישו זר לנתניהו או לבנט או לכל מישהו אחר שניצח. אין מדובר במעשה פרטי אלא בשידור חי". בעקבות כך פנה רגב לערוץ 10 לקבל התייחסותו לאירוע, שזכה לביקורת קשה ברשתות החברתיות, בעיקר מהצד הימני של המפה הפוליטית.
מוקדם יותר הבוקר מסרה מערכת התכנית לאייס כי "מדובר בגימיק חביב של תכנית בוקר שהביא לכך שאבי גבאי העניק ראיון ראשון לתכנית הבוקר של אורלי וגיא. כך היינו עושים לכל מועמד מפתיע שנבחר לילה קודם. מהימין, מהימין הקיצוני ומהימין המאד קיצוני".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    "אורים ותומים אתם לא!
    מריוס 07/2017/13
    הגב לתגובה זו
    1 1
    להשתמש בזר פרחים להשיג ראיון זה באמת לא סוף העולם! מצד שני התגובה על הבעת דעה שונה ולא בעד, עברה כל גבול ומניחה בסיס סמוי להבנת שלילת ה"מחווה" הלגיטימי ע"י ציבורים שונים שאינם חושבים שמעניקי הזר הם "אורים ותומים" בתחום העיתונאות - לא כל מעשה או דעה, עד כמה שהוא נראה חיובי לאורלי ולגיא מחייבים את כולם כאילו היו עדר או חסרי בינה - כי לא מסכימים אתם(עם אורלי וגיא)!
    סגור
  • 3.
    אם אראל סגל יכול להגיד שסתיו שפיר מפשקת רגליים
    ליאור 07/2017/12
    הגב לתגובה זו
    1 2
    אז אורלי וגיא יכולים לתת פרחים לאבי גבאי. חלאס עם הדרישה הצבועה לאובייקטיביות. שכל גוף תקשורת וכל עיתונאי יבטא את עמדותיו והעדפותיו אם בוחר לעשות זאת
    סגור
  • 2.
    תוכנית בעייתית מאוד מראשיתה ועד סופה-אין צורך שזוג ישדר יחד (ל"ת)
    דנה 07/2017/12
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 1.
    אורלי וגיא תוכנית להבעת הדיעה של אורלי בלבד
    דין 07/2017/12
    הגב לתגובה זו
    3 1
    קלון לעיתונות שאמורה להציג את כל התמונה בתוכנית אורלי וגיא ניתנה במה כמה פעמים לרוטשטיין תוך הבעה אוהדת ותומכת בלי להציג את כל התמונה. אין זו הפעם הראשונה שאורלי מקדמת את מה שמתאים לה בלבד!!
    סגור
  • אורים ותומים - אתם לא!
    מריוס 07/2017/13
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אורים ותומים, אתם לא! להשתמש בזר פרחים להשיג ראיון זה באמת לא סוף העולם! מצד שני התגובה על הבעת דעה שונה ולא בעד, עברה כל גבול ומניחה בסיס סמוי להבנת שלילת ה"מחווה" הלגיטימי ע"י ציבורים שונים שאינם חושבים שמעניקי הזר הם "אורים ותומים" בתחום העיתונאות - לא כל מעשה או דעה, עד כמה שהוא נראה חיובי לאורלי ולגיא מחייבים את כולם כאילו היו עדר או חסרי בינה, כי לא מסכימים איתם(עם אורלי וגיא)!
    סגור