תקשורת ומדיה

הדסק קיבל הודעה שעיתונאי שלו התאבד - ו"המנוח" חי

דובר איכילוב הודיע הבוקר לבכיר במערכת חדשות כי אחד הקולגות התאבד. הדובר המשיך לבדוק את הנושא ומצא שהמנוח נושא שם זהה לעיתונאי, אבל לא מדובר באותו איש, והתקשר להתנצל בפני העיתונאי המנוח
אלכסנדר כץ |  1
כמה דקות של חרדה שרו הבוקר (יום ד') על אחת ממערכות התקשורת הגדולות בישראל בגלל דיווח שווא על התאבדותו של אחד מכתביה. בסופו של דבר "המנוח" ענה למבול הטלפונים שקיבל, ואזעקת הרגעה הופעלה באותה מערכת.
בשעות הלילה המאוחרת קיבל דובר איכילוב אבי שושן הודעת טקסט מצוות בית החולים על פיה התקבל חולה שנאמר להם מבית חולים אחר כי הוא עיתונאי. הבוקר צוות בית החולים התקשר לשושן והודיע לו שאותו איש הלך לעולמו. הדובר וידא שוב את זהותו של המנוח באמצעות צוות בית החולים, והובהר לו כי מדובר באותו עיתונאי.
בעקבות כך יצר שושן קשר עם בכיר במערכת של אותו גוף תקשורת, והודיע לו כי דיווח לו שהכתב שם קץ לחייו. ואולם בסיום השיחה שושן חש חוסר נוחות, ויצר קשר עם האחות במחלקת המתים, כדי לוודא שוב את זהותו של האיש, ששמו היה זהה לזה של העיתונאי, גילו דומה וכך גם פרטים אחרים. ששלב מסוים האחות תיארה לשושן את האיש – ודובר איכילוב הבין כי לא מדובר באותו עיתונאי.
במקביל השמועה החלה להתפשט לה באותה מערכת, והעיתונאי "המנוח" החל לקבל שיחות רבות. שושן עצמו יצר קשר עם אותו בכיר במערכת והודיע לו את החדשות, והתקשר לעיתונאי עצמו, שענה לו. גורמים מספרים כי העיתונאי לקח זאת בהומור, ואולם משפחתו נפגעה מכך. את זהותו של האיש ומערכת החדשות החלטנו במערכת אייס לא לחשוף - משום הרצון לא לפגוע במשפחתו של המנוח האמיתי, הנושא אותו שם. 
דובר איכילוב אבי שושן אמר לאייס: "כפי שאמרתי לעיתונאי, זו סגולה לאריכות ימים". העיתונאי "המנוח" בחר שלא להגיב. מאותה מערכת חדשות לא התקבלה תגובה. 
תגיות איכילוב
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מדהים שהוא נחשב דובר
    אורי 07/2017/12
    הגב לתגובה זו
    2 0
    זה דובר? זוכר איך באחד הפיגועים בעו בית החולים כמרקחה הבחינו בו העיתונאים עוזב. כששאלנו לאן הוא הולך השיב "הביה, נגמר היום". אז היה ברור לכולנו שהאיש רחוק מאד ממקצוע הדוברות. היום זה כבר ברור לכולם
    סגור