תקשורת ומדיה

חודרת בכל הכוח לשוק המקומי: נטפליקס תעלה בממשק בעברית

החברה שרכשה את 'פאודה', הודיעה היום על כניסה בכל הכוח לשוק הישראלי עם אלפי שעות מתורגמות או מדובבות, ממשק עברי מלא ותשלום בשקלים
אלכסנדר כץ | 
צוות הסדרה פאודה (צילום יח"צ)
רשת הטלוויזיה האינטרנטית נטפליקס נכנסת בכל הכוח לשוק הישראלי, ומודיעה היום (יום ד') על השקת שירות ישראלי מלא הכולל שימוש בשפה העברית בממשק שלה, תשלום במטבע השקלים והוספת סדרות טלוויזיה וסרטים ישראלים, כתוספת לשידורים המקוריים שלה. עבור השירות היא תגבה מ-30 שקלים לחודש.
חלק נכבד מתכניה יהיה מוצעים עם כתוביות או דיבוב לעברית. היא תציע לצרכן הישראלי חבילה של כ-10,000 שעות תוכן אותם אפשר יהיה לצרוך בכל הפלטפורמות - טלוויזיות, טאבלטים, טלפונים חכמים, קונסולות משחק ומחשבים. בהיצע שלה יש סרטים הוליוודיים, תכניות טלוויזיה, תכנים מקומיים, סרטי תעודה, סרטים עצמאיים, מופעי סטנד-אפ ומגוון רחב של תכניות לילדים.
לנטפליקס ופרטנר תקשורת הסכם במסגרתו הוטמעה נטפליקס במערכת השידורים של פרטנר TV באמצעות כפתור ייעודי בשלט הרחוק. בהמשך השנה, פרטנר תעלה בקמפיין צרכני שיאפשר למנויי השירות להירשם ולשלם לנטפליקס באמצעות החשבון שלהם בפרטנר TV.
לנטפליקס יש יותר מ-100 מיליון מנויים משלמים ב-190 מדינות ברחבי העולם. לפני שנה וחצי היא פתחה את השירות שלה גם עבור ישראל, מה שהכניס את חברות הטלוויזיה הרב-ערוצית לכוננות ספיגה, ובהמשך להסכם בין החברה לבין פרטנר המקומית. נטפליקס אף רכשה את פאודה ואת הזכויות לעונות הבאות של הסדרה הישראלית. היא גם רכשה את החממה, המדרשה ובני ערובה, כמו גם מספר סרטים ישראלים.
ג'ונתן פרידלנד, מנהל התקשורת הראשי בנטפליקס, מסר כי "ישראל מזהה בידור טוב ומעתה באמצעות נטפליקס יהיה קל יותר לצפות בתכניות המובילות בעולם בכל זמן, בכל מקום ובכל מכשיר המחובר לאינטרנט במקביל לשאר העולם, כשכל הפרקים זמינים לצפייה בבת אחת".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה