תקשורת ומדיה

האזינו: שפטל מתנצל ב-103FM - "חוזר בי מהכינוי עלוב נפש"

דבריו הקשים בשידור נגד הרמטכ"ל איזנקוט עוררו סערה גדולה, דרישה להשעיתו ותלונות נגדו. במסגרת "עסקה" עם הרשות ה-2, הוא הקליט התנצלות שמשודרת כעת
אלכסנדר כץ |  1
יורם שפטל ברדיו 103FM (צילום באדיבות רדיו 103FM)
אחרי מספר תלונות שהתקבלו, וביקורת קשה בתקשורת על דבריו, פרסם עו"ד יורם שפטל התנצלות מוקלטת בעקבות הדברים שאמר נגד הרמטכ"ל גדי איזנקוט בתכניתו ברדיו 103FM ביום חמישי האחרון. מוקדם יותר היום הוקלטה ההתנצלות שמשודרת בשעה זו בתכניתם של  בן כספית ואריה אלדד באותה תחנה. 
בדברי ההתנצלות אומר שפטל: "ביום חמישי האחרון כיניתי במהלך השידור את הרמטכ"ל 'עלוב נפש' וזאת בלהט השיחה עם אחד המאזינים. אני מבקש להבהיר את הדברים: אני חוזר בי מהכינוי 'עלוב נפש'. כוונתי הייתה לבקר את הרמטכ"ל באופן חריף על התנהלותו סביב אירועי הר הבית. כמו כן אנני מוצא לנכון להשתמש בדימוי גוף כביקורת ועם הנפגעים הסליחה. היום ח' באב ואין מועד מתאים יותר לומר דברים אלה".
 
שודר בתכנית של בן כספית ואריה אלדר ברדיו 103FM
ביום חמישי האחרון אמר שפטל בתכניתו כי הרמטכ"ל "לא משדר חיילוּת בשל משמניו", והוסיף כי "הרמטכ"ל עלוב הנפש נראה כמו פקידון שמן בעירייה". את הדברים אמר 3 ימים לפני הכרעת הדין בערעור שהגיש בשמו של אלאור אזריה, כפרקליטו. הערעור אגב נדחה והעונש נשאר על כנו – 18 חודשי מאסר.  דבריו הובילו ליותר מ-10 תלונות שהתקבלו אצל נציב תלונות הציבור ברשות השנייה, דוד רגב, שביקש הבוקר את התייחסות התחנה. מגישים בתחנת הרדיו אף קראו להדיח את שפטל מהתחנה, כפי שפורסם הבוקר בידיעות אחרונות. בין היתר כינה נתן זהבי את שפטל בתכניתו באותה תחנה, "הגוש טינופת המצחין הזה. בושה למי שמעסיק אותו ברדיו. אני לא מבין איך לא ראיתי בעיתון שבעקבות הדברים האלה, שפטל הושעה לחצי שנה מהשידורים ברדיו FM103". 
היום אחר הצהריים התקיימה שיחה בין מנכ"ל 103FM אור צלקובניק ליו"ר הרשות השנייה אוה מדז'יבוז', במסגרתה הוחלט על הקלטת ההתנצלות. ל-103 היה אינטרס שכך תסתיים הפרשה - עם התנצלות ובלי הליך הפרה שקנס כספי גדול יכול להיות בצידו, כאשר במקביל על שולחן הרשות נמצאים שלל התבטאויות קשות של שפטל, וכפי שפורסם באייס, מ"מ מנכ"ל הרשות ניר שויקי צפוי השבוע לקיים עיון חוזר בסוגיות אלה. 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ואני מעוניין להתנצל בפני שפטל
    א.ע 08/2017/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    על שקראתי לו טרול עם פנים של מרטדלה, שמוצץ דם ממשפחות קשות יום כמו זו של אלאור. היום ט' באב, וזה גם תאריך בלוח השנה.
    סגור