תקשורת ומדיה

הישג משמעותי: FOX האמריקאית רכשה עוד פורמט ישראלי

The Final Four שפותח ע"י אנשי 'ארמוזה פורמט' יהיה הפורמט הראשון שיעלה ב-FOX מאז סיימה את שידוריה של 'אמריקן איידל'. אבי ארמוזה ישמש כמפיק בפועל

אלכסנדר כץ | 
הריאליטי The Final Four של ארמוזה פורמטס (צילום מסך)
רשת FOX הודיעה רשמית כי רכשה לשידור בפריים-טיים את הפורמט The Final Four של ארמוזה פורמטס. דנה וולדן וגארי ניומן, יו"ר ומנכ"לי קבוצת FOX, הכריזו כי הרשת האמריקאית הזמינה את הפורמט שייקרא בגרסה האמריקנית The Four ויופק על ידי ITV Entertainment בשיתוף עם ארמוזה פורמטס. בקרוב תודיע הרשת על זהות חבר השופטים. 
אבי ארמוזה, מייסד ומנכ"ל החברה, ישמש כמפיק בפועל של התכנית לצד דיוויד ג'ורג, אדם שר, דיוויד איילנברג, ג'סיקה סבסטיאן-דאייה, סיימון תומס, בקה ווקר ודיוויד פרידמן. מחלקת הפיתוח של ארמוזה פורמטס בראשות נחמה כהן, אלווין ויזטלי דה גרוט ומושיקו כהן, אחראים לפיתוח הפורמט.
לאורך השנים רכשה FOX ושידרה מספר פורמטים ישראלים, בהם רמזור של אדיר מילר וקשת, עספור של HOT והשעשועון !BOOM של עידו רוזנבלום. כעת מצטרפת לרשימה גם The Final Four - תחרות השירה הראשונה לפריים טיים שארמוזה פורמטס פיתחה ומפיקה. התכנית מתחילה בנקודה שבה כל התכניות האחרות מסתיימות: ב-4 הפיינליסטים שמוכרזים כבר בפרק הראשון ובכל פרק מתמודד חדש מנסה לתפוס את מקומו של אחד מהם. באמצעות אפליקציה ייעודית יכולים הצופים להציע עצמם כמתמודדים ואולי לזכות בהזדמנות להתחרות מול 4 הנבחרים.  בפרק סיום העונה, יתמודדו 4 הפיינליסטים של העונה, אלו אינם בהכרח 4 הזוכים שהוכרזו בתחילתה - ראש בראש.
המתמודדים החדשים עשויים להיות מעריצים שצפו בתכנית מהבית ובין לילה עולמם מתהפך בהפיכתם לכוכבים שעשויים למצוא עצמם שרים על הבמה באולפן. הצופים המעוניינים להתחרות ולהדיח את 4 הזמרים שעל הבמה, יקבלו הזדמנות להגיש סרטון-אודישן לתחרות.
ההודעה הזאת של FOX היא דרמטית עבור הרשת שכן במשך 15 עונות שידרה את מה שנחשב למגדלור של תכניות הז'אנר - אמריקן איידול" בהנחיית ריאן סיקרטס, והחיתה הראשונה להעלות תכנית תחרות שירה לפריים-טיים ששינתה את פני הטלוויזיה. כעת מחדשת הרשת מסורת זו עם תכנית שפותחה בישראל.
הפורמט הזה אמור להיות מה שהיה הכוכב הבא לקשת - תכנית פריים-טיים משמעותית שנמכרת לטריטוריות רבות ברחבי העולם, ומהווה מקור הכנסה גדול לארמוזה. כפי שפורסם באייס, The Final Four נמכרה במהלך יריד מיפ בקאן לשידור בצרפת, שוודיה ודנמרק. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה