תקשורת ומדיה

שינויים בגלובס: מדור הדעות יבוטל, דוברת העיתון עזבה

בגלובס טוענים כי המדור יחזור בקרוב - במתכונת חדשה. הדוברת הדר חזן סיימה תפקידה, ואת התפקיד ממלאת ענת וייס, בכירה בגלובס ומי שהייתה המנהלת הישירה שלה
אלכסנדר כץ |  5
בניין גלובס בראשון לציון (צילום מערכת אייס)
שינויי הבעלות בגלובס מובילים גם לסדרת שינויים בעיתון עצמו. לאייס נודע כי מדור הדעות של גלובס יבוטל, לאחר שנים רבות. מדובר על מדור פופולרי וותיק ביומון הכלכלי, שישלם כעת את המחיר. בגלובס אומרים לאייס כי המדור יחזור בקרוב, במתכונת חדשה.
כמו כן נודע כי המו"ל יובל סיגלר ביטל את פונקציית הדובר, תפקיד שהיה קיים שנים רבות בעיתון, והדוברת הדר חזן סיימה את עבודתה בגלובס. על מלאכת הדוברות אחראית כעת ענת וייס, מנהלת מחלקת היזום, שהייתה המנהלת הישירה של דוברי גלובס האחרונים. במקביל ממשיך להעניק שירותים לגלובס גם מוטי שרף, איש יחסי הציבור של בעלי השליטה בעיתון.
גלובס עובר סדרת שינויים מאז נרכש על ידי אלונה בר און וענת אגמון לפני כחודשיים. נעמה סיקולר מונתה לעורכת העיתון, דרור בנגל מונה לסמנכ"ל המסחרי במקומו של מוטי בר זיו, והוא למעשה האישיות המסחרית הבכירה בגלובס אחרי סיגלר המו"ל, שנראה שאינו מתכוון למנות מנכ"ל בעיתון.
לצד ההפסדים הכספיים של העיתון, שנאמדו בכמיליון שקלים בחודש תחת הבעלים הקודם אליעזר פישמן, סקר TGI האחרון גם חשף בעיה קשה מבחינת החשיפה של היומון הכלכלי. על פי TGI עולה כי גלובס רשם ירידה בכל פרמטר נמדד: החשיפה לעיתון היומי ירדה מ-6% בחצי השני של 2016 ל-4.3% ב-6 החודשים הראשונים של 2017. גם עיתון סוף השבוע של גלובס (המופץ ביום חמישי בערב) סופג מהלומה: ירידה מ-4.4% ל-2.9%, כלומר נחתך בכמעט 35%. גם בגזרת הנשים נוחל גלובס אכזבה עם המותג ליידי גלובס שאיבד 30% מהחשיפה שלו - 1.1% בחצי הראשון של 2017 מול 1.5% בחצי השני של 2016.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    את המדור הכי מעניין מורידים
    זיו 08/2017/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מדובר בהחלטה עומללה להוריד את מדור הדעות. מעיתון כלכלי מוביל הייתי מצפה להרחיב את מגוון הדעות ולא לצנזר אותן
    סגור
  • 4.
    כל עוד יואב שקרני, רן דגדגני והזקן הממורמר שם - אני לא. (ל"ת)
    לא משלם 08/2017/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    לא יצליחו להרים אותו (ל"ת)
    שוש זהבי 08/2017/13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    חבל. המדור הכי מעניין בעיתון (ל"ת)
    אריק 08/2017/13
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 1.
    בתור קורא מאוד אהבתי את מדור הדעות
    ארז 08/2017/13
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אני מנוי קבוע על העיתון וחושב שמדור הדעות היה אחד הטובים ואחת הסיבות להיותי מנוי של העיתון. תמיד היו מאמרים מעניינים ופשוט חבל. בשורה רעה מאוד לקוראים. מדור כזה מעניין לא מקצצים.
    סגור