תקשורת ומדיה

מוטי בר-זיו מצטרף לאלי עזור: מונה למנכ"ל קבוצת מעריב

בר-זיו שעזב את משרת המשנה למנכ"ל גלובס לאחר 7 שנים, בעקבות שינויי הבעלות בו, יהיה אחראי כלל פעילות מעריב כולל הפיתוח העסקי של העיתון מקבוצת הג'רוזלם פוסט
אלכסנדר כץ |  4
מוטי בר זיו (צילום יח"צ)
מוטי בר-זיו מונה למנכ"ל עיתון מעריב מקבוצת הג'רוזלם פוסט שבבעלות אלי עזור. בר-זיו, שיכנס לתפקיד ב-1 בנובמבר, יהיה אחראי על כלל פעילות עיתון מעריב, לרבות הפיתוח העסקי. לעיתון לא היה עד כה מנ"ל ישיר, וניהולו היה תחת מנכ"ל כלל הקבוצה, רונית חסין הוכמן.
בר-זיו שימש ב-7 השנים האחרונות כמשנה למנכ"ל גלובס, ופרש מתפקידו לפני מספר שבועות בשל שינויי הבעלות ביומון הכלכלי, עם כניסתן של אלונה בר און וענת אגמון, שרכשו את העיתון שהיה בכינוס נכסים.
בר-זיו נחשב לאחד מאנשי הניהול והסחר הוותיקים במדיה בישראל. הוא צמח בקבוצת ידיעות אחרונות, ובתפקידו האחרון שם היה סמנכ"ל ידיעות תקשורת.
מקבוצת ג'רוזלם פוסט נמסר: "אנו מברכים על הצטרפותו של מוטי בר -זיו לתפקיד מוביל בקבוצה". בר זיו מסר: "אני שמח להצטרף לבית חדש, מוביל ומלא אתגרים ומודה לגלובס על השנים היפות".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    תגובה
    מתן נח 01/2019/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צודק ב100 אחוז !!!
    סגור
  • 2.
    לוזררררררררר!!!!!!!!!!!!
    ש.כ 08/2017/27
    הגב לתגובה זו
    3 1
    100 אחוז פוזה . רק רושם מעניין אותו . אלי - הפעם פישלת בבחירה !!! בגדול
    סגור
  • שמע אחי
    נדב בר זיו 01/2019/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה רק מדבר 100 אחוז פוזה בינתיים איפה אתה איפה הוא יודע רק לדבר אני הבן שלו ותאמין לי שהוא יגיע יותר רחוק ממעריב חתיכת אפס לא יודע לפרגן בזמן שאתה כותב תגובות על המינוי שלו הוא עובד ומביא כסף לעיתון אז תסתום את הפה שלך ותמצא משהו יותר טוב לעשות עם החיים שלך,הומו.
    סגור
  • 1.
    אלוף! הרווחתם מעריב! (ל"ת)
    ערן 08/2017/14
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור