תקשורת ומדיה

והרי החדשות מוואלה: מספר עזיבות בתוך מערכת האתר

בלי קשר ל"מהלך ההתייעלות השקט", מספר עובדים בהם ראש דסק, עורכת בכירה וכתב השטחים, עוזבים את האתר זמן קצת לאחר פרישת כתבת המשפט וסגן ראש מערכת החדשות
אלכסנדר כץ |  12
בית וואלה (צילום אלכסנדר כץ)
מערכת וואלה רושמת מספר עזיבות משמעותיות בתקופה האחרונה. לאייס נודע כי בין היתר הודיעו על עזיבתם ראש הדסק אלעד פוטרמן, שמסיים את תפקידו לאחר חודשיים בלבד; כתב השטחים שבתי בנדט; וליטל גנה - עורכת בכירה שעבדה תחת פוטרמן.
רק לאחרונה הודיעו גם כתבת המשפט גלי גינת על עזיבתה לטובת השתלבות בתכנית המקור של ערוץ 10; ויהושע בריינר, סגן ראש מערכת החדשות ורכז הכתבים שעזב את וואלה לאחר 11 שנים. הוא הוחלף על ידי עורך מדור העסקים של וואלה, מעין דגן.
בלי קשר ישיר, לפני כשבועיים פורסם באייס על מה שנראה כמו מהלך התייעלות שקט במסגרתו הסתיימה העסקתם של רוב עובדי המחלקה הגרפית, כ-5 במספר, שהיו פרילנסרים של בוואלה. עוד לפני כן, בחודש אפריל האחרון פיטר וואלה כ-3-5 עובדים שאינם עיתונאים, ולדברי גורמים הדבר נבע מרצון "לחסוך בעלויות". במקביל נודע כי וואלה מתכוון לגייס מספר עובדים לדסק החדשות, למשל בתפקידי עריכה.
בוואלה לא הגיבו לדברים.
תגיות וואלה
תגובות לכתבה(12):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 8.
    וואלה אתר של תוכן שיווקי
    עמי 08/2017/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין סקופים, ידיעות פח, כתבי מזגנים. כתבי צבא ומשטרה שהם יחצנים. ומערכת שכולם בורחים ממנה. מעניין למה על זה נועה פרייס לא כותבת
    סגור
  • 7.
    אמרו לי ש/יש לי כוח אדיר , לא הבנתי עד כמה עד היום ! (ל"ת)
    עפר.א - חיפה 08/2017/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 6.
    ההסברים לגל העזיבות
    אחת שיודעת (באמת!) 08/2017/15
    הגב לתגובה זו
    6 0
    אבירם היה ראש מערכת חדשות מצוין. מיכל הייתה סגנית מעולה. אחר כך אבירם עזב ומיכל החזיקה את המערכת תחת הכישלונות שמונו לראשי מערכת החדשות אחרי העזיבה. ואז אבירם הוחזר ומתברר שהתפקיד הזה גדול עליו בכמה מידות. מיכל קודמה לסגניתו, והתפקיד הזה גדול עליה גם. התוצאה: עובדים מעולים עוזבים. עובדים מעולים אחרים עוברים למחלקות אחרות. עובדים מעולים שנשארים עושים את זה כי אין להם מקום אחר ללכת אליו והם נשארים עם הראש באדמה. וזה חבל, כי מי שמכיר את וואלה מבפנים יודע שרוב הזמן - זה באמת מקום שכיף לעבוד בו, וגם הדברים הגרועים לא גרועים כמו במקומות אחרים. הגיע הזמן להודות - שני האנשים שהוצבו בראש המערכת מדרדרים אותה לתהומות שיהיה קשה לצאת מהם. זה הזמן להודות להם, כי הם באמת לא עושים דברים מתוך רוע לב, ולתת להם תפקיד אחר שהולם את מידותיהם.
    סגור
  • האמת כואבת: מיכל לא החזיקה את המערכת, היא הרסה אותה
    אחת שיודעת? באמת?!?! 08/2017/15
    הגב לתגובה זו
    1 2
    מיכל לא החזיקה ולא נעליים. היא הרסה אותה. אבירם רק מגבה אותה. מתי הוא וכל מי שהיא כפופה לא יבינו שהמלך הוא עירום? סביר להניח שאם זה לא קרה עד עכשיו, זה גם לא יקרה. ומעניין שבין ראשי מערכת החדשות "הכושלים" שמונו אחרי עזיבתו של אבירם, נמנה גם ברוך שי. האיש שגולן יוכפז החזיר אחרי חודשים בודדים לחדשות 10 ומינו אותו לעורך הראשי של המהדורה המרכזית. אותו איש שועדת האיתור הקפדנית של "כאן" העדיפה אותו למנהל חטיבת החדשות עד פני טלי בן עובדיה ואבי זילברברג. האיש שכל מי שעבד תחתיו לא מתווכח על דבר אחד: שהוא מקצועי ומוכשר בטירוף
    סגור
  • חחחחחחחחחחח ברוך, ברוך, אוי הברוך...
    אחת שיודעת (באמת!) 08/2017/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    האיש שהשאיר אחריו אדמה חרוכה...
    סגור
  • טען עוד
  • מיכל לא החזיקה מעולם את האתר. היא הפילה אותו
    אחת שיודעת? באמת?!?! 08/2017/15
    הגב לתגובה זו
    2 1
    בגלל שנתנו לה "להחזיק את האתר", האתר הלך והדרדר עד שהוא הגיע לשפל של היום. מיכל הייתה מפיקה סבירה, לא יותר. והיום היא נהנית מכוח השררה וגורמת לאנשים ללכת
    סגור
  • 5.
    זה לא נראה כמו צרוף מקרים
    אחד העם 08/2017/15
    הגב לתגובה זו
    3 0
    לו אני הייתי בהנהלה, הייתי מתחיל לבדוק מה קורה שם. גל עזיבות כל כך מאסיבי למרות שוואלה נחשב לאחד מכלי התקשורת הכי יציבים כלכלית בענף? ולמה כל העוזבים הם עובדי מחלקת החדשות?
    סגור
  • 4.
    לא רק בתוכן - עבור מר כץ
    מצחיק 08/2017/15
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מי ששולט בוואלה היום זה המנכ"ל וסמנכ"ל המכירות . הצמצומים הם לא רק בתוכן . גם מחלקת המכירות קטנה ומונה היום לא יותר מ-3 אנשים . אין הצדקה ממשית להמשיך בהתנהלות שם ובקיום הפורטל השיווקי הזה .
    סגור
  • 3.
    אווירת נכאים במערכת, ותודה לאבירם
    דוד 08/2017/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עורך שמטיל אימים, קובע עובדות כיודע כל ומטיל אימה על מי שמרים את ראשו. וואלה זה קן עבדות.
    סגור
  • 2.
    עורכת מצוינת! אחת הטובות שישנן. חבל (ל"ת)
    עיוורת למתרחש 08/2017/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    בונים מערכת חדשות מכובדת
    בדיחה 08/2017/14
    הגב לתגובה זו
    9 0
    מבוססת תוכן שיווקי ומבחני פלייבאזז. יעקב אילון מתהפך בכיסאו.
    סגור
  • ליטל הייתה מבוזבזת שם (ל"ת)
    מעולה 08/2017/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור