תקשורת ומדיה

צפו: פרומו ל'מחוברים' - עם תיעוד של אמיר פרישר גוטמן ז"ל

חודש לאחר טביעתו למוות של פרישר גוטמן וכמה שבועות לפני חזרתה לאוויר, HOT שחררה היום פרומו לקראת העונה ה-8 של 'מחוברים', כולל קטעים שצילם הזמר
כתבי אייס | 
אמיר פרישר גוטמן ז"ל בצילומים ל'מחוברים' (צילום באדיבות 'מחוברים', קודה תקשורת)
הסדרה מחוברים חוזרת לעונה שמינית ב-HOT, והעונה הזאת קיבלה טוויסט דרמטי וטרגי, כאשר לקראת סוף צילומי העונה, לפני כחודש, איבד אמיר פרישר-גוטמן ז"ל את חייו בנסיבות טראגיות בעת שהציל את אחייניתו מטביעה. הסדרה תחזור למסכים ב-19 בספטמבר בערוץ HOT3  שירות ה-VOD של HOT. צפו בפרומו ששוחרר היום לשידור.
בסדרה משתתפי העונה מתעדים את עצמם במשך קרוב לשנה וחושפים באינטימיות נדירה קונפליקטים משמעותיים ומערכות יחסים הנוגעים לכל אחד ואחת מאתנו. אמיר ובן זוגו ינאי פרישר, תיעדו במשך חודשים ארוכים את חייהם הזוגיים וההורות המשותפת לבנם רוי בן ה-4. הם תיעדו את הניסיונות לשקם את הנזקים הנפשיים והגופניים שנגרמו לאמיר כתוצאה מהטיפולים הכימותרפיים שעבר, לאחר שאובחן בטעות כחולה בסרטן. לצד ההתמודדות האישית, אמיר לקח חלק פעיל במאבקה של הקהילה הגאה לשוויון זכויות עבור זוגות חד מיניים ובשנה האחרונה הוביל מאבק עיקש לשיפור זכויותיהם של חולים ומחלימים ממחלת הסרטן.
 
העונה החדשה כוללת מלבד פרישר-גוטמן ז"ל ובעלו פרישר, גם את רינת גבאי ובעלה דורון מור, ארקדי דוכין ואשתו סימה לוי-דוכין, אשת חיי הלילה קרול צבי ווינר ובן זוגה מיקי ווינר, כאשר הרווק היחידי בסדרה הוא הזמר איתי לוי.
מאחורי העונה החדשה של 'מחוברים' עומד העורך והבמאי עמי טיר, סמנכ"ל התוכן של קודה תקשורת, ומי שמלווה את הסדרה מיומה הראשון. לצדו עבדו הבמאים דודי אורן ומיטל בבילה. על הפורמט חתום רם לנדס, הבעלים של 'קודה תקשורת'. הפורמט עצמו נמכר במהלך השנים להפקה ב-22 מדינות, בהן הולנד, פינלנד, אירלנד, הודו ודנמרק. 'מחוברים' הופקה לארה"ב על ידי 'קודה תקשורת' עצמה עבור ענקית האינטרנט AOL.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה