תקשורת ומדיה

עובדי 'הארץ' רוצים לפנות לשוקן - ולאיים ב"שבירת כלים"

בצד ההכרזה על סכסוך עבודה, עובדי קבוצת הארץ TheMarker מתכוונים שהמו"ל וההנהלה תדון עמם בנוגע לתכנית ההתייעלות שאמורה להוביל לפיטורי עשרות מהם
אלכסנדר כץ |  1
עובדי קבוצת הארץ TheMarker התכנסו היום (יום ב') אחר הצהריים לישיבת עדכון על מצבם, שכללה גם עדכון לגבי ההכרזה על סכסוך עבודה. ועד העובדים לא זוכה לשיתוף פעולה מצד ההנהלה, שאמורה להציג בשבועות הקרובים לדירקטוריון את מהותה של תכנית ההתייעלות.
העובדים עודכנו על כוונת ארגון העיתונאים ו-ועד העובדים לשלוח מכתב למו"ל הארץ עמוס שוקן, עם איום "לשבור את הכלים" אם ההנהלה והמנכ"ל רמי גז לא ידונו איתם בנוגע לתכנית ההתייעלות. הבוקר כזכור, הכריז ארגון העיתונאים על סכסוך עבודה בקבוצת הארץ, מה שיאפשר גם כך לנציגות העובדים להתחיל במהלכי מחאה בעוד שבועיים, למשל שיבושים ואף השבתת העיתון. 
כזכור, לפני חודשיים חשפנו כאן באייס כי הנהלת קבוצת הארץ עומלת על תכנית התייעלות נוספת שעשויה להקטין משמעותית את מערכת TheMarker ואולי אף להוביל לאיחודה עם זו של הארץ. הנהלת הקבוצה אמורה הייתה להגיש את תכנית ההתייעלות שמשמעותה לפיטורי עשרות עובדים, לאישור הדירקטוריון כבר בתחילת יולי, אולם עד כה הדבר לא קרה, והוא צפוי לקרות במהלך ספטמבר הקרוב. הערכות גרסו באותה עת כי המהלך עשוי להוביל לעזיבתם שם כ-30-40 עובדים, רובם עובדי המרקר, וחלקם מהארץ, בעיקר אם יהיה איחוד מערכות ואז ייווצרו כפלי תפקידים. הוועד נחשף לדוחות הכספיים שלפיהם הארץ עדיין נהנה מנתח רווחי קטן.
במכתב ששלח הוועד אתמול לעובדים, נכתב "טרם התקבלה הודעה רשמית מההנהלה לגבי קיצוצים ולכן המידע שברשותנו מוגבל", והוסיפו כי "אנחנו פועלים במרץ להשגת מדע, וקיבלנו אינדיקציות מכמה גורמים שההנהלה מתכננת מהלך שמשמעותו איחוד המערכות". עוד נכתב לעובדים כי "עובדי הארץ TheMarker מחויבים לעיתון ולהצלחתו. אנו קוראים להנהלה לשתף אותנו ולשמוע את דעתנו".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חיים בסרט. כבר היינו בסרט הזה 1000 פעם
    חיימון 08/2017/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שמועות על קיצוצים, שרירים של חברי ועד אנונימיים ופיטורים. מה חדש? עמוס הוא אותו עמוס רק מבוגר יותר וחבול משלל פרסומים סתומים על חייו האישיים ואורחותיו
    סגור