תקשורת ומדיה

רכבת הפורשים: גם עורך אתר גלובס דורון אביגד עוזב

אחרי 16 שנה בתחום הדיגיטל בגלובס, וכמי שהיה ממייסדי האתר של היומון הכלכלי, החליט אביגד לעזוב. מסר לאייס: "זו החלטה לא פשוטה"
אלכסנדר כץ |  4
בניין גלובס בראשון לציון (צילום מערכת אייס)
על רקע תכנית הפרישה מרצון, דורון אביגד, עורך אתר גלובס, הודיע על עזיבתו - כך נודע לאייס. מדובר על פונקציה נוספת בשרשרת הבכירים שעוזבים את העיתון, עם השינוי בבעלות עליו וכניסתו של המו"ל החדש יובל סיגלר לתפקידו, ויממה לאחר הפרסום על עזיבתו של סמנכ"ל הדיגיטל גדעון אוזן.
אביגד הוביל ב-16 השנים האחרונות את תחום הדיגיטל בגלובס, בכל התחנות החשובות: הקמת אב-טיפוס לאתר גלובס בפורמט של עדכונים 24/סביב השעון; הקמת מערך כותבי דעות חיצוני עם כ-70 כותבים, בהם בכירים במשק; עבודה מול כותבי גלובס וליוויים; כניסת הסמארטפונים והמובייל; פריחת הווידיאו והשידורים הישירים; הסושיאל; המעבר להודעות פוש; השימוש בכלי סטטיסטיקה; ועוד.
קודם לעבודתו בגלובס היה אביגד ממייסדי סטארט-אפ המידע פיננסי ׳אנליסט אונליין׳, כתבב במעריב, ועורך בחדשות ובמוסף סוף השבוע של גלובס.
אביגד אישר לאייס את הפרטים ומסר: "גלובס היה לי לבית במשך שנים רבות ופוריות. אני מרגיש שבא הזמן לקחת את סט היכולות שלי, כמו גם את התשוקה לעריכה, כתיבה וכל מה שקשור לדיגיטל - למקום אחר. זו החלטה לא פשוטה, ללכת מהאתר שהייתי ממקימיו ואחר-כך גם ערכתי אותו במשך שנים – עם זאת, אני שלם לחלוטין עם החלטתי ונרגש לקראת האתגרים המצפים לי".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אחד האנשים הכי צנועים ונחמדים שעבד איתי
    הראל 08/2017/29
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אני בהחלט אתגעגע
    סגור
  • 2.
    ברוך שפטרנו. איש דוחה. לא מיקצועי בעליל (ל"ת)
    סוף סוף 08/2017/28
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • כנראה התבלבלת בבן אדם (ל"ת)
    איה 08/2017/28
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 1.
    מה קורה שם?
    איניד 08/2017/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כולם בורחים!
    סגור