תקשורת ומדיה

כנס הפורמטים הבינ"ל ה-2: בכירי נטפליקס ו-FOX יגיעו

על רקע שיא השיא בייצוא פורמטים לחו"ל, יתקיים זו השנה השנייה הכנס של מכון הייצוא שמביא לארץ בכירי תעשייה מחו"ל למינגלינג וביזנס עם התעשייה המקומית
אלכסנדר כץ | 
צוות הסדרה פאודה (צילום יח"צ)
כנס הפורמטים הבינ"ל השני יפתח ב-12 בספטמבר בתל אביב, בהשתתפותם של עשרות אנשי מפתח בתעשיית הפורמטים בארץ ובעולם, וזאת על רקע שנת השיא בייצוא פורמטים עם הכנסות של כ-268 מיליון דולר בשנה. כנס זה מתקיים כ-3 שבועות לפני יריד מיפ בקאן צרפת.
המטרה של הכנס היא לחשוף את גופי השידור וההפצה הישראלים בפני התעשייה הבינ"ל ולסייע ביצירת קשרים עם גופי מדיה, שידור והפצה ברחבי העולם.
לכנס בהובלת מכון היצוא, מינהל סחר חוץ במשרד הכלכלה והתעשייה ומשרד החוץ, צפויים להגיע בכירים בתעשיית הפורמטים והתוכן הטלוויזיוני העולמית, שיקיימו פגישות עסקיות מתואמות מראש עם גופי השידור והיוצרים הישראלים וישתתפו בפאנלים מקצועיים. בין גופי השידור וההפצה הישראלים המשתתפים באירוע: קשת, רשת, HOT,  yes, ארמוזה פורמטס, דורי מדיה, ענני תקשורת, גיל פורמטס, האולפנים המאוחדים ועוד.
בין אורחי הכנס השנה: ג'ון לנדגרף, נשיא רשת הכבלים האמריקאית FX מקבוצת Fox; לארי טאנז, סגן נשיא ומנהל התוכן של נטפליקס; אדם ברקוביץ, ראש מחלקת הטלוויזיה של ה-CAA והאיש שסייע למכירת סדרת הנוער הישראלית החממה; בן סילברמן - לשעבר ראש חטיבת הבידור של NBC וכיום בעלים ויו"ר של חברת ההפקות Propagate; דאג הרצוג - הנשיא לשעבר של קבוצת ויאקום שבבעלותה ערוץ MTV; ומייקל לומברדו - הנשיא לשעבר של HBO.
בנוסף, יגיעו קנייני גופי שידור גדולים ונציגי ערוצי הטלוויזיה כמו Paprika Ltino מהונגריה, Entertainment Squareone מגרמניה, Media Ranch מהולנד, LionsgateTV מלונדון, Telemundo Studios ממיאמי, Red Arrow Entertainment Group מלוס אנג'לס, HBO, RTL גרמניה, Strawave Media מאירלנד ועוד.
במהלך הכנס יתקיים אירוע Upfront בו ייחשפו הפורמטים הישראליים החדשים של גופי המדיה לעונת 2017-2018. בין היתר תציג לראשונה yes קטעים בלעדיים מהעונה החדשה של פאודה. במסגרת הכנס תתקיים תחרות פורמטים בשיתוף ארמוזה פורמטס בה יציגו יוצרים צעירים רעיונות חדשניים לפורמטים וסדרות טלוויזיה. הזוכה בתחרות יזכה ב-25 אלף אלף דולר השקעה בפיילוט מתנת 'ארמוזה'. היוצרים יציגו את רעיונותיהם ל-4 שופטים: מירה גשל, מנהלת ענף תוכן וטלוויזיה במכון היצוא; אבי ארמוזה, מנכ"ל ובעלים 'ארמוזה פורמטס'; בנצ'ה טרנקו, מנהל קריאייטיב בחברת הפקה מהגדולות במזרח אירופה; ומנהלת הטלוויזיה בתאגיד השידור כאן - ליסה שילוח-אוזרד.
יו"ר מכון היצוא רמזי גבאי מסר כי "ישראל נמצאת כבר זמן רב על המפה בכל הנוגע לכתיבת ומכירת פורמטים, והתעשייה הישראלית בתחום מעוררת עניין רב בקרב גופי שידור והפצה ברחבי העולם. הכנס הראשון שהתקיים בשנה שעברה היה מוצלח מאד וגם השנה צפויים להגיע לישראל בכירים בינ"ל במטרה להכיר את היוצרים הישראלים ולבחון שיתופי פעולה אפשריים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה