תקשורת ומדיה

בשיא המלחמה: מדז'יבוז' תפשיר היחסים בין קשת לרשת?

קשת תשדר ביום האחרון לפעולת ערוץ 2, אז יו"ר הרשות ה-2 הציעה לאבי ניר להפיק תכנית שתכלול גם תכנים וטאנלטים של רשת לקראת המעבר לאפיקים נפרדים - וזאת על רקע המלחמה המלוכלכת על המסך בין 2 הזכייניות
אלכסנדר כץ |  3
אוה מדז'יבוז (צילום ענבל מרמרי)
היום האחרון לפעילותו של ערוץ 2 כפי שאנחנו מכירים יהיה ב-31 באוקטובר. יום למחרת יתחילו קשת ורשת לשדר באפיקים נפרדים - קשת ב-12 ורשת ב-13, ואפיק 22 יוחשך. לקראת אותו יום היסטורי של פיצול ערוץ 2, יוזמת יו"ר הרשות השנייה אוה מדז'יבוז' מהלך על פיו קשת, שתשדר ביום האחרון של ערוץ 2, תארח תכנים של רשת.
מדז'יבוז' פנתה למנכ"ל קשת אבי ניר בהצעה לארח את תכני רשת בערב השידורים האחרון, זאת לטובת הפקת משדר סיום חגיגי משותף עם תכני 2 החברות שיוביל ויפנה את הצופים לאפיקי השידור החדשים. התכנית של מדז'יבוז', שיהיה זה גם יומה האחרון בתפקיד לפי שתעבור לרשות למעמד האישה, הוא שאותו ערב היסטורי יכלול הופעה של טאלנטים ותכנים מ-2 הזכייניות.
הפנייה של יו"ר הרשות מדז'יבוז' נועדה כדי ליצור מצב שוויוני עד כמה שאפשר במעבר לאפיקים החדשים, שכן ימי השידורים האחרונים שייכים במקור לקשת. ניר קיבל את הפנייה בנושא וצפוי לעדכן בנושא בימים הקרובים.
"עבור הצופים הישראליים וגם עבור חברות השידור המעבר לאפיקים חדשים הוא יום חג, וראוי שהדבר יבוא לידי ביטוי גם על המסך" אומרת מדז'יבוז', "מטרת המהלך היא להוציא לפועל ערב שידורים משותף מיוחד, כזה שייזכר לשנים ארוכות. במקביל אני משוכנעת כי החברות ישכילו גם לנצל את המשדר לטובת עבודת הסברה לציבור על השינוי הצפוי והחשכת ערוץ 2 המיתולוגי".
פנייה זו מגיעה בעיצומה של מלחמה מלוכלכת בין 2 החברות, שנראית בשבועות האחרונים על המסך. רק בסוף השבוע בלמה הרשות השנייה – בעקבות פניית גורמים בקשת - פרומו של רשת שטעם כי "ערוץ 2 עובר לערוץ 13". עוד לפני כן ניכסה קשת לעצמה את חברת החדשות בפרומו ששידרה לאחרונה לקראת המעבר של גיא פינס אליה, ובפרק הסיום של האח הגדול אמרו המגישים ארז טל וקורין גדעון כי התכנית יורדת מן האוויר, כאשר בפועל היא עברה לרשותה של הזכיינית רשת, שמעלה בחודשים הקרובים עונה חדשה.
מקשת טרם התקבלה תגובה. 
מרשת נמסר: "אחרי 23 שנים של שידור משותף אנו חושבים ומאמינים כי יוזמה זו של הרשות השנייה הנה מבורכת. 'רשת' תשמח להפיק במשותף עם 'קשת' לטובת הצופים ערב שידורים משותף, ומודה לרשות השנייה ולאוה מדז'יבוז' יו"ר המועצה, על היוזמה והאחריות כלפי הצופים".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מצחיק (ל"ת)
    לא חשוב שמות 09/2017/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    ערוץ 2 אמור להיות ערוץ תחרותי-מסחרי
    קשה לבטא 09/2017/10
    הגב לתגובה זו
    4 4
    כמו ביומו הראשון, כך גם ביומו האחרון. טלעד התחילה וקשת תסיים. אם ביום הראשון לא היה מקום ל"איחוד זכייניות" וגורלה של רשת לא שפר עליה והיא לא תסגור את השידורים - אין מה לעשות, גם ביום האחרון לא צריך. תעשו פרידה סימבולית, תכינו את הלוגו של 22 כפיניאטה, תביאו את כל הטאלנטים לפוצץ אותו ותעברו לאפיקים החדשים ובא לציון גואל ושלום על ישראל. ערוץ 10 אגב... מדז'יבוז', חשבת על לערב אותו בשמחה? או שערוץ 10 ישב בצד?
    סגור
  • ערוץ 10 במילא יישאר כמו שהוא רק באפיק חדש (ל"ת)
    14 09/2017/13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור