תקשורת ומדיה

כתבת מדינית חדשה לכאן: גילי כהן במקום אמיר בר-שלום

אחרי 6 שנים ככתב הצבאית של הארץ, עוברת כהן לתאגיד השידור הציבורי ותחליף את הכתב המדיני אמיר בר-שלום, שיגיש קבוע את 'שבע אקטואלי'
אלכסנדר כץ |  3
גילי כהן (צילום ניר כפרי, הארץ)
גילי כהן מצטרפת לחטיבת החדשות של כאן, ככתבת מדינית במקומו של אמיר בר-שלום, שעובר להגיש את תכנית הפרה-פריים היומית שבע אקטואלי בערוץ כאן 11. בר-שלום יחליף את יועז הנדל שעזב את המשבצת לאחרונה. 
ב-6 השנים האחרונות הייתה כהן הכתבת הצבאית של הארץ וסיקרה בין היתר את הלחימה בעזה במסגרת מבצע צוק איתן ועמוד ענן. אז פרסמה, יחד עם עמוס הראל, תחקיר נרחב על מחדל המנהרות, וכן על אירועי 'יום שישי השחור' ברפיח. בשנה האחרונה חשפה גם את תכנית צה"ל לשילוב נשים כטנקיסטיות, את יוזמת הצבא לשינוי אכיפת הסמים כלפי חיילים, את עלות הסיוע ההומניטרי לסוריה ואת מספר עברייני המין בצבא.
קודם לתפקיד זה שימשה כהן ככתבת העיתון באזור השרון והשפלה. אל 'הארץ' הצטרפה בתום שירותה הצבאי ככתבת וראש מערכת החדשות.
כהן מסרה: "אני מבקשת להודות למערכת 'הארץ'. לעורך העיתון אלוף בן, לראש מערכת החדשות אורי מרק ולעמוס הראל, הפרשן הצבאי של העיתון, על הליווי לאורך השנים ועל היותו מודל לחיקוי. תודה גם לכל חבריי, כתבי העיתון ואנשי הדסק, שמצליחים להמשיך ולעשות עיתונות מצוינת ורבת הישגים. אני נרגשת להצטרף לנבחרת החדשות של כאן, תאגיד השידור הציבורי, לקראת סיקור התחום המדיני".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מטורף. ראוייה ביותר. (ל"ת)
    שירלי 09/2017/24
    הגב לתגובה זו
    7 1
    סגור
  • 1.
    מינוי מוזר ולא ברור של התאגיד
    עומר 09/2017/24
    הגב לתגובה זו
    2 2
    איך ממנים שם מישהי שלא מכירה את התחום המדיני ואין לה ניסיון טלוויזיוני לתפקיד הכי חשוב במערכת החדשות? העיקר מזוהה עם השמאל ואנטי ביבי....זה מה שחשוב באמת, לא ככה קובלנץ?
    סגור
  • לאמסטרדמסקי לא היה ניסיון טלוויזיוני והוא מצוין
    מני 09/2017/24
    הגב לתגובה זו
    2 1
    ונשמע שיש לה רקורד ושהיא מבינה בתחום הסיקור שלה.
    סגור