תקשורת ומדיה

הספיישל המדובר של קונאן אובריין - ישודר מחר בקשת

אחרי שסייר בישראל, הספיישל של אובריין ששודר בשבוע שעבר ב-TBS מגיע גם לקשת. גורי אלפי ילווה את המשדר בזכות חיבור שנעשה בין ההפקה האמריקאית למפיקים של אלפי. וכמה צפו במשדר בארה"ב?
אלכסנדר כץ |  1
קונאן אובריין בחוף תל אביב (צילום מתוך השידור ב-TBS)
הזכיינית קשת תשדר את פרק הספיישל של קונאן אובריין שצולם לאחרונה בישראל ושודר בשבוע שעבר בערוץ הכבלים האמריקאי TBS. הספיישל יועבר מחר (יום ב') בשעה 22:30, אחרי 'מי יכול על ישראל' ו'יצאת צדיק'.
בשבוע בו בילה בישראל, הרשת הישראלית געשה עם אזכורים רבים של גולשים שפגשו אותו מסייר ברחבי ישראל והעלו סלפי  עמו. כמו כן לקחו חלק בספיישל גם גל גדות וליאור רז. בין היתר סייר אובריין בחומת ההפרדה, בירושלים, באימון צה"לי, בחופי תל אביב וגם פגש את ראש הממשלה בנימין נתניהו. לאורך ביקורו, דאג אובריין "לתדלק" את עוקביו עם תמונות וקטעי וידאו מהביקור.
 הפגישה עם ליאור רז - פאודה
 קונאן עושה את תל אביב
את המשדר ילווה גורי אלפי, מגיש 'היום בלילה' שצילם עבור המשדר הישראלי פתיח וקטעי מעבר. החיבור בין חברת ההפקה הישראלית (אסף ורוני נאווי, המפיקים גם את תכנית הלייט נייט של גורי אלפי בקשת), להפקה של אובריאן נעשה באמצעות קונסול ישראל בארה"ב ומנכ"ל קשת אבי ניר.
ביום שלישי שעבר שודר הספיישל בערוץ TBS. במשדר שהועבר בשעה 22:00 שעון מזרח ארה"ב, צפו 804 אלף איש, שהם 0.4% רייטינג בלבד. מדובר על רייטינג דומה למשל לזה שהיה לתכנית שבוע לפני כן - 837 אלף צופים, בשעת שידור מאוחרת יותר של 23:00 שעון מזרח ארה"ב. 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ענק ענק ענק (ל"ת)
    כנרת 09/2017/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור