תקשורת ומדיה

אחרי השקת אתרי רשת שוקן: כעת גם אפליקציות למקומונים

רשת המקומונים של קבוצת הארץ ממשיכה לחזק את הזרוע הדיגיטלית, לאחר שנים של קיצוצים. 4 חודשים לאחר הקמת אתרי אינטרנט, מגיע תור האפליקציות לכל מקומון
אלכסנדר כץ | 
אפליקציית כל העיר (צילום מסך)
רשת מקומוני שוקן משיקה אפליקציות ייחודיות לכל מקומון - כך נודע לאייס. האפליקציות בגרסת אייפון ואנדרואיד כבר זמינות בחנויות האפליקציות השונות.
המהלך הזה מגיע 4 חודשים לאחר מהלך נרחב של הרשת מבית קבוצת הארץ, במסגרתו הקימה 'שוקן' 11 אתרי אינטרנט מקומיים באזור ההפצה של מקומוני הפרינט שלה, בין היתר עבור כלבו החיפאי, כל העיר הירושלמי, צומת השרון  ועוד.
ההשקות של אתרי המקומונים והאפליקציות מגיעות כחלק מחיזוק זרוע הדיגיטל של קבוצת הארץ, ולאחר מהלכי התייעלות לפני מספר שנים ברשת. בחודשים האחרונים יש מהלך הפוך - גיוס של כמה עשרות עובדים חדשים - כתבים, עורכים, גרפיקאים, עורכי וידאו, סוכני מכירות ועוד.
כעת האפליקציות החדשות יספקו למשתמש כותרות אקטואליות, כתבות המגזין, שירותים ואינפורמציה מאתרי הרשת, אירועים מרכזיים בכל עיר ואזור, לוח עסקים עירוני ובקרוב גם לוח נדל"ן. ואולם מדובר באפליקציות "דו כיווניות": במקביל הגולשים יכולים לדווח למערכות העיתונים בזמן אמת על אירועים בעלי עניין.
את הקמפיין השיווקי להשקת האפליקציות, תחת הכותרת "כל עיר צריכה פּוּש", יוביל משרד הפרסום מנצ' של יניב מלינרסקי, סער נעים ודני צ'כנובר.
כבר בתקופה הראשונה להשקת המקומונים המקוונים, הצליחו האתרים למשוך כ-100 אלף משתמשים כל אחד. שגיא גז, מנהל מערך הדיגיטל של הרשת, הוסיף לאייס כי בחודש החולף פקדו את אתרי הרשת כחצי מיליון גולשים, ומאז עלייתם לאוויר ביקרו בהם כבר יותר 1.5 מיליון גולשים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה