תקשורת ומדיה

מ'כאן' לחדשות עשר: עמנואל אלבז-פלפס שבה לערוץ

בשנה האחרונה יצרה אלבז-פלפס את הסרט "העוקץ של המאה" בתאגיד השידור "כאן". בסרט הובא ריאיון בלעדי עם עד מרכזי בהונאת הענק, במהלכה נגנבו מיליארדי אירו מממשלת צרפת בתרגיל הונאה שבוצע מישראל
משה בנימין |  2
עמנואל אלבז פלפס (צילום דני בר אדון)
3 שנים לאחר שפרשה מתפקידה בחדשות 10 לטובת תפקיד נספחת התקשורת בשגרירות צרפת בישראל, העיתונאית עמנואל אלבז-פלפס שבה לחדשות עשר ותשמש ככתבת חוץ. 
אלבז-פלפס עבדה בחדשות עשר משנת 2009 ועד 2014 שבהן שימשה ככתבת חדשות חוץ, ובמסגרת תפקידה ערכה כתבות למהדורה המרכזית והגישה פינות חוץ בתכניות "לונדון את קירשנבאום" ו"חמש עם רפי רשף".
בשנה האחרונה יצרה אלבז-פלפס את הסרט "העוקץ של המאה" עם הבמאי ארי פינס, במסגרת תכנית התחקירים "זמן אמת" בתאגיד השידור "כאן". בסרט הובא ריאיון בלעדי עם עד מרכזי בהונאת הענק, במהלכה נגנבו מיליארדי אירו מממשלת צרפת. התחקיר התמקד בכנופיה שביצעה את ההונאה הגדולה בתולדות צרפת מדירות בהרצליה ותל אביב, ובראשה עמד המיליארדר הצרפתי ארנו מימרן, ידידו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו.
עמנואל אלבז-פלפס: "גאה ומתרגשת לחזור לדסק החוץ של חדשות 10 אחרי תקופה מרתקת בתכנית התחקירים  "זמן אמת". תודה לחיים סלוצקי, לאסף ליברמן, לרן גולן ולכל האנשים המצוינים במערכת התכנית,  ובעיקר לטלי בן עובדיה שנתנה בי אמון מלא והעניקה חופש עיתונאי נדיר".
במקביל למינויה של אלבז-פלפס בחדשות עשר, ימונה ככתב חוץ גם אלון מיטלפונקט, ששימש עד כה כקשב בדסק החוץ.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מה, ה-DNA שלהם כבר דפוק? (ל"ת)
    למה עוזבים שם? 10/2017/13
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 1.
    בר שם אור חסר שם יותר מכולם (ל"ת)
    רוית 10/2017/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור