תקשורת ומדיה

"היום" לפני 9 חודשים: שידור חוזר של מנחם הורוביץ הוצג כחדש

צופים אדוקים של תכנית חיסכון צפו בפינה היומית של הורביץ, ונזכרו כי זו כבר שודרה בעבר. הבעיה: בחדשות 2 לא ציינו את זה, וגם המגיש נתן דברי קישור אקטואליים
אלכסנדר כץ |  4
מנחם הורוביץ (צילום צילום מסך)
הפינה של מנחם הורוביץ בתכנית חיסכון, רגע לפני מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 2, זוכה לפופולאריות גבוהה וכבר צברה לה לא מעט מעריצים. כמה כאלה הרימו גבה לנוכח הכתבה ששודרה אתמול (יום ב׳) על מאכל הקובה האהוב.
ולמה הרמת גבה? כי הכתבה כבר שודרה בחודש ינואר השנה באותה תכנית. אתמול היא שודרה שוב, אולם לא צוין מראש על ידי המגיש גדעון אוקו או בכתובית, שמדובר בשידור חוזר. גם דברי הקישור של אוקו העניקו לכתבה נופך אקטואלי, כשאוקו התייחס לגשם שירד אתמול.
 
הסיבה לשידור החוזר של הפינה של הורוביץ נעוצה בחופשה שהוא לקח בחול המועד סוכות. ואולם גורמים טוענים כי מן הראוי היה שהשידור החוזר היה מצוין, ואף עדיף מכך - לשדר תוכן מקורי, כפי שהיו הכתבות האחרות באותה תכנית. 
מחדשות 2 נמסר בתגובה:  "בשל תקלה טכנית לא הופיע חיווי גרפי שהוכן ונועד לספר לצופינו כי מדובר בשידור שני של אחת מפינות שווה בדיקה. אנו מתנצלים בפני צופינו ומבטיחים כי "תכנית חיסכון" תמשיך להיות תכנית הכלכלה והצרכנות המובילה והנצפית בישראל עם תכנים מגוונים ואקטואליים".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    תוכן שיווקי
    אירה 10/2017/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הכתבות של מנחם הורביץ הן תוכן שיווקי ואינן חדשותיות.
    סגור
  • 3.
    מנחם הורוביץ
    ד"ר דב סולנצ'יק 10/2017/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עד מתי ימשך המופע המביך של מנחם הורוביץ? האם אתם חייבים להחזיקו עד לפרישה? האיש מעיק, אינו תורם דבר למעט קילוגרמים נוספים למשקלו. שימשיך לזלול במטבחה של רעייתו תחייה.
    סגור
  • 2.
    וואו פשוט חוצפה !
    אחד שמבין 10/2017/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בחיייאת מי יישמע כולה שידור חוזר טוב שכולם לא עושים שידורים חוזרים בכל הערוצים אז נשמע שוב על הקובה המושלמת לא נמות מאייטם חוזר הכל סבבה -_-
    סגור
  • 1.
    זו לא הפעם הראשונה (ל"ת)
    תחיה 10/2017/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור