תקשורת ומדיה

תחרות לערוץ 8 ו-yes דוקו? סלקום TV משיקה ערוץ דוקו

הדוקו יזכה בסלקום TV לערוץ מרתון 24 שעות ביממה ולקטגוריית דוקו ב-VOD, אולם בשלב זה לא יהיו בו תכני מקור ייחודיים לסלקום
אלכסנדר כץ | 
סלקום טיוי (צילום יח"צ)
אחרי שצירפה תכני ילדים וספורט, כעת סלקום TV נכנסת גם לתחום הדוקו ומהשבוע הבא תעלה ערוץ מרתון דוקו שיציע מגוון סרטים וסדרות דוקומנטריים מהארץ ומהעולם, ותתחדש מדי חודש במגוון סרטי וסדרות תעודה חדשים. בין היתר יוצגו סדרות וסרטים בנושאי היסטוריה, מדע וטבע, סיפורים אנושיים, ספורט, כלכלה ועוד. קטגוריית הדוקו תעלה גם בספריית ה-VOD  וגם כערוץ מרתון 24 שעות ביממה.
בין היתר יוצגו סרטי הדיוקן על נורה אפרון, סוזאן סונטאג, מייקל ניקולס, ג'ורג' בוש האב ופרנק סינטרה, כמו גם יצירות נוספות שזכו להדים רבים כדוגמת 'גן העדן האבוד', 'דבי ריינולדס וקארי פישר: אורות בוהקים', 'קופסת הברילו' וסרט התעודה החדש והמדובר 'ספילברג' המשרטט את דיוקנו של סטיבן ספילברג וכבר מוצג בשירות ה-VOD של סלקום.
בשלב זה לא מדובר בהפקות מקור עבור ערוץ הדוקו, כפי שקורה בערוצים של החברות המתחרות - ערוץ 8 של HOT ו-yes דוקו, אבל לא מן הנמנע כי בעתיד ייכנס הערוץ גם לתחום הפקות מקור.
"סלקום TV ממשיכה להציע את התמורה הגבוהה ביותר למחיר", אומר יניב גרינולד, סמנכ"ל טלוויזיה ותוכן בקבוצת סלקום. "בחודשים האחרונים בחרנו בקפידה את יצירות הדוקו הבולטות וכעת אנו מצרפים לשירות מגוון עצום של סדרות וסרטי תעודה איכותיים שיעטרו את קטלוג התעודה החדש שלנו ושיעשירו את חווית הצפייה של לקוחותינו - ללא תשלום נוסף".
תגיות סלקום TV
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה