תקשורת ומדיה

ביזפורטל משתדרג: עיצוב חדש, יותר TV ומדור ביטקוין חדש

האתר הכלכלי מקבוצת קו מנחה יעלה בימים הקרובים בגרסה מחודשת, שכוללת עיצוב גרפי חדש, מדור וידאו נרחב, ממשק נוח לגולשים ועוד
כתבי אייס |  1
ביזפורטל Bizportal (צילום לוגו)
ביזפורטל עובר מקצה שינויים ושיפורים. האתר הכלכלי מקבוצת קו מנחה, יעלה בימים הקרובים בעיצוב חדש, ישיק מדורים חדשים וישדרג את ערוץ הווידאו שלו.
מבחינת עיצוב, עמוד הבית ודפי הכתבה עוברים שדרוג משמעותי כאשר מעבר לנראות, הדפים הופכים מהירים יותר וקלים יותר לניווט תוך שמירה על השפה העסקית כלכלית של האתר. העיצוב החדש יכלול שינוי צבעי האתר, גודל ואיכות התמונות ועדכון תפריט הניווט העליון. באתר אומרים כי "המהלך נעשה לאחר מחשבה מרובה ומתוך כוונה לייצר חווית גלישה מיטבית והתאמה לעידן החדש עם כלי שיתוף רבים וקו כללי נקי יותר".
בנוסף מתוכנן לעלות מדור ביטקוין שבו אפשר יהיה למצוא ציטוט עדכני של המטבע לצד חדשות, פרשנויות והסברים על התחום; מדור ה-TV יורחב ויכלול תוכן עשיר יותר; והטור השמאלי של האתר ישודרג ויציג נתונים רלוונטיים ועדכניים של מניות, מט"ח, אג"חים ועוד תוך אפשרויות סינון רבות וגרפים מתקדמים. כמו כן האזור האישי עובר מתיחת פנים וכולל תיק אישי, מניות למעקב והתראות על מניות.
השדרוג הנוכחי מהווה יריית פתיחה לקראת שדרוגים נוספים צפויים בפלטפורמה של ביזפורטל, כולל את האפליקציה והאתר המותאם במובייל.
* אתר ביזפורטל שייך לקבוצת קו מנחה המחזיקה גם באתר אייס
תגיות ביזפורטל
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אלופים
    איה לאופר 11/2017/14
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ליטל וכל צוות ביזפורטל כל הכבוד אתם אלופים
    סגור