תקשורת ומדיה

יו"ר מועצת הכבלים עונה לאבי וייס: "תתלונן במשטרה"

מנכ"ל חדשות 2 תיאר היום בכנס אילת לעיתונות התנהלות בעייתית של חברי ויו"ר הוועדה במכרז על ערוץ הכנסת. בעקבות כך הוציאה ד"ר יפעת בן חי שגב הודעה מיוחדת

אלכסנדר כץ | 
יפעת בן חי שגב. יו"ר המועצה לשידורי כבלים ולווין (צילום יח"צ)
לאחר דבריו של אבי וייס, מנכ"ל חדשות 2 על ההתנהלות מאחורי הקלעים של המכרז לערוץ הכנסת, עולה יו"ר מועצת הכבלים והלוויין להתקפה.
כזכור, מוקדם יותר היום (יום ב') אמר וייס בפאנל בכנס אילת לעיתונות על פיצול ערוץ 2, כי במהלך ההצבעה על ההצעות שהוגשו לערוץ הכנסת, ביקשה יו"ר המועצה ד"ר יפעת בן חי שגב מהמצביעים לכתוב את החלטתם על דף בעיפרון, ומבלי לציין את שם. היועץ המשפטי של המועצה סירב, ההקלטה מהדיון הופסקה, ובהמשך כשהדיון נמשך, חברי המועצה (המשמשים כחברי ועדת המכרזים, א"כ) הצביעו לפי הצעתה של יו"ר המועצה. וייס: "אין מכרז כזה בעולם ובדקנו מן הסתם כי זה חלק מהעתירה שלנו, אין דבר כזה שזה נכתב בעיפרון ואנונימי. למה כל ההליך הזה, למה מועצה שיועצים כלכליים שלה אומרים 'חבר'ה, אין מתאם בין התכנית העסקית לבין התוכן' - הם לא יוכלו לעשות את זה, במשפטית קוראים לזה תכסיסנות".
יפעת בן חי שגב מסרה היום בהודעתה כי "אני מצפה ממנכ"ל חברת החדשות, שהיא ציבורית, שככל שיש לו חשדות לפלילים, לא יתמהמה ועוד הערב כשהוא נוחת חזרה בת"א ייגש לתחנת המשטרה הקרובה ויגיש תלונה רשמית כמתחייב מאזרחות טובה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה