תקשורת ומדיה

לאחר 5 שנים בכלכליסט: אלי שמעוני מונה לעורך Bizportal

שמעוני יחליף את יוסי פינק שסיים את תפקידו לפני כחודש לאחר כעשור בתפקיד. Bizportal השיק רק לפני שבוע אתר בנראות חדשה, איתו עלו גם סדרות וידאו מקורי חדשות, מדורים וכלים חדשים
כתבי אייס |  1
אלי שמעוני (צילום יח"צ)
לאחר 5 שנים בכלכליסט שבהן שימש בין היתר כסגן עורך האתר, אלי שמעוני מצטרף לקבוצת קו מנחה וימונה לעורך החדש של אתר Bizportal. שמעוני יחליף בתפקידו את יוסי פינק שפרש לפני כחודש לאחר למעלה מעשור. 
כאמור, ב-5 השנים האחרונות שמעוני עבד בכלכליסט, ובסך הכל היה כ-13 שנים בקבוצת ידיעות אחרונות. במסגרת תפקידו הוא יערוך את אתר Bizportal וכן יעבוד בשיתוף פעולה עם עורך אתר אייס הכפוף לאתר הכלכלי.
Bizportal השיק רק לפני שבוע אתר בנראות חדשה, איתו עלו גם סדרות וידאו מקורי חדשות, מדורים וכלים חדשים. האתר הכריז כי הוא מתכנן שידרוגים נוספים בפלטפורמה כולל באפליקציה ובאתר המותאם במובייל.
אלי שמעוני מסר: "קבוצת ידיעות אחרונות הייתה לי בית במשך 13 שנים נפלאות, ב-ynet, בממון ובכלכליסט. אני רוצה להודות לגלית חמי שנתנה בי אמון במשך השנים. כעת, אני נרגש להצטרף למערכת ביזפורטל ולקבוצת קו מנחה. ביחד עם הצוות המוביל באתר, ניצור עולמות תוכן חדשים בשוק ההון, במטרה לספק ערך ועניין לגולשים".
מנכלית Bizportal, ליטל צדוק זיו מסרה: "אני מברכת את אלי על הצטרפותו למהלך ההתחדשות של האתר. לאלי יש ניסיון וידע מעמיק בעולם העסקי ובשוק ההון והוא יתרום רבות לתהליך ההתחדשות והצמיחה שאנו מובילים״.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עסקים קטנים
    אחד שיודע 12/2017/03
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אולי עכשיו תדאגו למישהו רציני שיטפל בפורטל לעסקים קטנים, כי זה שבחרתם ואמור לטפל בזירה העסקים הקטנים פרט מלהעלות כתבות שלא קשורות בפייסבוק בפועל לא עושה כלום.כולל לא שולח ניוזלטרים. בהצלחה!
    סגור