תקשורת ומדיה

i24news מגדיל חשיפה: ישודר בעוד רשת כבלים בארה"ב

עם ההסכם שנחתם עם תאגיד הכבלים Charter המפעיל את המותג Spectrum, יגיע הערוץ לעוד 3.8 מיליון בתים ובסך הכל ל-8.5 מיליון לקוחות ברחבי ארה"ב
אלכסנדר כץ | 
i24news. דייויד שוסטר ומישל מקורי (צילום יח"צ)
ערוץ החדשות הבינ"ל הישראלי i24news ישודר החל מהחודש גם ברשת הכבלים האמריקאית Charter. בכך יגדיל הערוץ את החשיפה שלו בטריטוריה האמריקאית לעוד 3.8 מיליון בתי אב בחברת הכבלים הממותגת בשם Spectrum, ובסך הכל ייקלט ב-8.5 מיליון בתי אב ברחבי ארה"ב, בעיקר באזורים עם אוכלוסייה יהודית.
i24news הושק בארה"ב בינואר 2017 והוא זמין במספר חברות כבלים:  Altice USA’s Optimum and Suddenlink systems, Mediacom systems וכעת גם ב-Charter’s Spectrum systems. בחודש פברואר גם הושק האולפן של הערוץ בניו יורק, שכולל 4 שעות שידור מארה"ב בנוסף לשאר שעות השידור מהאולפן המרכזי בנמל יפו ואולפן בפריז. הערוץ משרד מהדורות חדשות יומיות וראיונות עומק עם דגש על נושאים מקומיים ובינ"ל.
פרנק מלול, מנכ"ל i24news, מסר כי "אנו נרגשים להביא את התכניות שלנו ואת החדשות המעמיקות של ערוץ  i24NEWS ללקוחות Charter’s Spectrum. ערוץ i24news מספק תוכן ייחודי שכולל חדשות מקומיות אך גם חדשות העולות בשיח הגלובלי ואנו מצפים להפוך למקור חדשותי מקומי ובינלאומיות עבור לקוחות Spectrum".
תגיות i24news | פרנק מלול
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה