תקשורת ומדיה

אחרי HOT ו-yes: ערוץ הילדים ישדר את תכניו בסלקום ופרטנר

אחרי שנים רבות עם HOT ו-yes ובהמשך לפרסום באייס, כל תכני ערוץ הילדים ישודרו החל מ-2018 בערוץ אחד בפלטפורמות של סלקום ופרטנר
אלכסנדר כץ | 
ערוץ הילדים (צילום לוגו)
ערוץ הילדים נערך לפרידה מ-HOT סוף 2017, והחל מתחילת השנה הקרובה יעבור עם התכנים שבבעלותו לחברות הטלוויזיה הרב-ערוציות של פרטנר וסלקום, וישדר את כל תכניו בערוץ אחד. על ההסכם בין ערוץ הילדים לסלקום TV פורסם לראשונה באייס לפני כחודשיים וחצי.
בין התכנים שניתן יהיה לראות רק בערוץ הילדים בפרטנר TV ובסלקום TV אפשר למנות את גאליס, אלישע, השמיניה, ארתור, הפיג'מות, המלון של פיני, מה בכריש ועוד.
את המהלך ילווה קמפיין פרסומי שיושק כבר היום |(יום א') תחת הסלוגן "מתחברים למקום האמיתי".
ערוץ הילדים סיים השנה את דרכו ב-2 הפלטפורמות הוותיקות – yes וכעת HOT. בחודשים האחרונים חתמו פרטנר TV וסלקום TV עם חברת RGE על הסכמים ארוכי טווח ונרחבים לשידור ערוץ הילדים של הקבוצה.
בדוחות 2 החברות – סלקום ופרטנר עולה כי שתיהן משיגות עוד ועוד לקוחות: סלקום כבר חצתה 150 אלף בתי אב, ואילו פרטנר TV חצתה את רף 30 אלף בתי האב בתוך רבעון אחד של פעילות.
מערוץ הילדים נמסר: "אנחנו שמחים להשיק את החבילות הנרחבות שלנו עם התוכן שברשותנו לילדי ישראל. זו הפעם הראשונה שבה תכני הערוץ יתרכזו בחבילה מורחבת ואטרקטיבית לצופי הערוץ. בהזדמנות זו נודה לחברינו ב-HOT על שהיו עבורנו בית חם במשך שנים ואפשרו לנו להגשים חלומות ולהפוך לערוץ הדומיננטי והמוביל בקרב ערוצי הילדים עם מותגים שהפכו לנכס צאן ברזל בתרבותם של רבים מילדי ישראל. אנו מבטיחים שנמשיך לעשות את הערוץ הטוב ביותר גם בעתיד ולהביא תכני מקור חדשים ואיכותיים לצד תכניות רכש מהמובילות בעולם".
מפרטנר נמסר: "פרטנר TV מברכת על ההחלטה של ערוץ הילדים להתקדם מהפלטפורמות הישנות, וגאה בשותפות עם ערוץ הילדים, שהיה חלק מפרטנר TV מיום ההשקה".
מסלקום טרם התקבלה תגובה. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה