תקשורת ומדיה

זוהר ישראל מצטרף לרדיו דרום: יגיש תכנית סיכום שבוע

התחנה גייסה את ישראל כחלק מגיוסים נוספים שעשתה בתקופה האחרונה. בתכנית יסכם ישראל את השבוע מנקודת מבטו בתחומי התרבות, הבידור, הספורט והפוליטיקה
אלכסנדר כץ |  2
זוהר ישראל (צילום יח"צ)
זוהר ישראל מצטרף לתחנת רדיו דרום ויגיש בה תכנית סיכום שבוע - כך נודע לאייס. התכנית תעסוק בסיכום האירועים שעל סדר היום מנקודת מבטו של ישראל במגוון תחומים - תרבות, בידור, ספורט וגם פוליטיקה. התכנית בעלת השם המקורי 'סוגרים שבוע' תשודר בכל יום חמישי בין 16:00 ל-18:00.
השיבוץ של ישראל הוא עוד נדבך בשינויים בלוח השידורים של התחנה, לאחר צירופה של אמירה בוזגלו לרצועת בידור יומית, והשקת רצועת שידורים חדשה לצעירים בחמישי בערב.
לישראל (42) ניסיון עשיר בתחום העיתונות והטלוויזיה. כיום הוא עורך את עמוד הבית ב-mako ובעל טור קבוע באתר, ומשמש ככתב בתכנית 'אנשים' בקשת. במקביל, הוא מתארח באופן קבוע כפאנליסט בערוץ הספורט. בעבר ערך והגיש את חדשות החוץ ב'ערב טוב עם גיא פינס', הגיש תכנית בוקר בערוץ 10 והנחה את 'היכל התהילה' בערוץ 24.
זוהר ישראל אישר את הפרטים ומסר כי הוא "שמח ונרגש להצטרף למשפחה הלוהטת והאיכותית של רדיו דרום. משוכנע שנצליח להביא מדי יום חמישי את סיכום השבוע מזווית ייחודית ומקורית".
מיכל שם טוב, סמנכ"לית רדיו דרום הוסיפה: "אני מברכת על הצטרפותו של זוהר ישראל המוכשר לנבחרת התחנה. ישראל הוא גיוס בולט ומשמעותי כחלק ממתיחת הפנים של התחנה בשנה האחרונה. היכולת של ישראל לקחת נושא ולתקוף אותו מכיוונים אחרים, היא מרתקת, ואין לי ספק שהוא הבנאדם הנכון שצריך לתת לו מיקרופון פתוח לסכם את השבוע".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מביאים לנו שמאלנים מתל אביב ?
    מגנום 12/2017/05
    הגב לתגובה זו
    1 1
    טוב שיש רדיו איזורי לבאר שבע
    סגור
  • 1.
    זוהר בהצלחה אוהבים אותך (ל"ת)
    איש מוכשר ומקצועי 12/2017/04
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור