תקשורת ומדיה

אמירה בוזגלו מצטרפת לרדיו דרום: תגיש תכנית בידור יומית

לצד התכנית היומית בערוץ 10 ועבודת הליהוק שהיא מבצעת, אשת התקשורת תגיש את גם את 'באה בטוב' במקומה של מיכל שם טוב, שמונתה לסמנכ"לית התחנה הדרומית
אלכסנדר כץ |  2
רדיו דרום (צילום לוגו)
היי דרומה. לאייס נודע כי אמירה בוזגלו מצטרפת לרדיו דרום ותגיש את מגזין הבידור היומי של התחנה 'באה בטוב'. התכנית הוותיקה של רדיו דרום, משודרת מדי יום בין 16:00 ל-18:00, ועוסקת באירועי היום בתרבות ובבידור, לצד פינות לייף סטייל, פינות של קומיקאים ומוזיקה. 
בוזגלו תתפוס את מקומה של מיכל שם טוב, שקודמה לפני כחצי שנה לתפקיד סמנכ"לית רדיו דרום ומנהלת 101.5FM במקומה של קרן אוזן שעזבה את התחנה ואת קבוצת תחנות ישראל מה נמנית רדיו דרום. בוזגלו היא גיוס נוסף של התחנה, כחלק ממתיחת פנים בלוח השידורים והשקת רצועת השידורים החדשה לצעירים בימי חמישי בערב. 
התחנה הדרומית נחשבת לפופולארית מאד באזורי הזכיון שלה. בסקר TGI האחרון רשמה השלוחה האשדודית-אשקלונית 2.2%. השלוחה הבאר שבעית שמרה על כוחה עם 2.8% חשיפה, מול 2.9% חצי שנה לפני כן. 
אמירה בוזגלו (36) נולדה ומתגוררת בתל אביב, ולפחות בחלק מן הימים תגיע לאולפני רדיו דרום בבאר שבע. בימים אחרים תשדר מאולפני רדיו תל אביב. בשלב זה התכנית לא תשודר בסינדיקציה, עם כי הדבר לא נשלל וישנה אפשרות כזו בעתיד.
במקביל לרדיו, מגישה בוזגלו מגישה כיום תכנית יומית בערוץ 10. בתחילת דרכה שימשה כעורכת וכמפיקה של 'תכנית הערב עם שי ודרור' ברדיו תל אביב, ולאחר מכן שידרה בכמה תחנות רדיו אזוריות נוספות במרוצת השנים. היא גם ערכה תכניות טלוויזיה של קשת, ביפ וערוץ 24. בנוסף, כיכבה בדוקו-ריאליטי 'בקרוב אהבה', הנחתה והשתתפה כפאנליסטית בשורה של תכניות בערוץ 2 ובערוץ 24, והיא גם נחשבת למלהקת מובילה לריאליטי, פרסומות, סדרות ועוד. 
"לצד הגשת 'מחוץ לבועה' בערוץ 10, אני שמחה ונרגשת לחזור ולשדר ברדיו, הפלטפורמה בה התחלתי את דרכי המקצועית", מסרה בוזגלו לאייס. "אני גאה להצטרף לבמה המכובדת של רדיו דרום. אני רוצה להודות לבעלים צביקה שלום, יוסי סבן והמנכ"ל דוד יוסוב על האמון, ובטוחה שיהיה כיף ומעניין מאד כל יום".
מנכ"ל רדיו דרום ורדיו 101.5FM, דוד יוסוב, אישר את הפרטים, ומסר: "אנחנו שמחים וגאים לצרף את אמירה לצוות המגישים של רדיו דרום. זה חיבור טבעי ואנחנו בטוחים שהיא תתחבר לקהל המאזינים ולהפך". סמנכ"לית רדיו דרום ומנהלת 101.5FM מיכל שם טוב הוסיפה: "אני מברכת את הצטרפותה של אמירה למשפחת רדיו דרום ובטוחה שהיא תבוא בטוב למאזינים שלנו, לאמירה יש אג'נדה חזקה של צמצום פערים פריפריאליים ויכולות גבוהות. אין ספק שביחד נגיע רחוק".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    חסרים כישרונות דרומיים שצריך לייבא? (ל"ת)
    רון 03/2017/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    חופרת פלוס
    אברהם 03/2017/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עשתה רדיו רע
    סגור