תקשורת ומדיה

אלונה בר און תנהל את גלובס; ועדה לאיתור מנכ"ל תחל לפעול

הבעלים הודיעה על כך אמש לעובדים על רקע הודעת העזיבה של יובל סיגלר. ועדה תנסה לאתר מנכ"ל לאחר שהפונקציה הזאת הייתה פנויה, ובפועל המו"ל סיגלר ניהל
אלכסנדר כץ |  4
אלונה בר-און (צילום מתוך עמוד הפייסבוק של אלונה בר-און)
אחת השותפות בגלובס, אלונה בר און, תשמש החל מהיום (יום ג') כמנכ"לית בפועל של היומון הכלכלי, על רקע הודעת העזיבה של המו"ל יובל סיגלר. לגלובס אין מנכ"ל מזה כשנה, מאז התפטרותו של איתן מדמון, ואת ניהול העיתון ביום-יום ואסטרטגית עשה סיגלר, בחצי שנה מאז שנכנס לתפקיד.
תפקיד המו"ל הוא ניהול בפועל של העיתון, עם אפשרות גם לקחת חלק בניהול התוכן. סיגלר הוא מנהל קשוח, ומאז כניסתו לתפקיד לאחר רכישת גלובס על ידי בר און וענת אגמון, השתנתה שדרת הניהול בעיתון – שחלקם עזבו ואחרים הועזבו. כעת עם החלטתה של בר און להיות מנכ"לית בפועל, עולה השאלה מה זה אומר על מידת השפעתו של סיגלר על גלובס בחודשים שנותרו לו בעיתון. 
באייס נחשף כי ב-2015 - עוד בתקופתו של אליעזר פישמן - היקף ההפסדים של גלובס עמד על 11 מיליון שקלים, כלומר כמעט מיליון שקלים בחודש. בחודשים האחרונים יצא העיתון לתכנית התייעלות במסגרתה עזבו עשרות עובדים, לצד ניסיונות הרחבת ההכנסות. גורמים בעיתון מעריכים כי ישנה אפשרות שכבר במהלך 2018 גלובס יצליח להגיע לאיזון תקציבי.
אתמול בלילה כתבה בר און לעובדי העיתון כי "בהמשך לעדכונו של יובל, אעדכן שהחל ממחר אני אוביל בפועל יחד עם צוות ההנהלה המצוין, את הפעילויות של גלובס ואשמש במנכ"ל בפועל, עד שנגייס מנכ"ל קבע". ואכן, בגלובס מתכננים להקים ועדה לאיתור מנכ"ל, כדי שייכנס לעניינים במהלך החודשים עד עזיבתו של סיגלר במארס 2018. 
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    מצחיק ועצוב מה שקורה פה
    מכיר מבפנים 12/2017/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קריסת ההכנסות בחמישים אחוז לא יכולה לפתור שום תוכנית התייעלות. שלא לדבר על אנשי מפתח שעזבו על אווירה שפופה ועל אי הבנת המציאות של שתי בעלות הבית.
    סגור
  • 3.
    הדבר הראשון שאלונה חייבת לעשות?
    צפוני מובהק 12/2017/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מיידית לשלוח את מתי גולן הביתה
    סגור
  • 2.
    זאת בדיחה, חבל שהיא על חשבון העובדים התמימים
    נו באמת 12/2017/12
    הגב לתגובה זו
    3 1
    אלונה בר און תנהל את גלובס? חחחחחחח. זהו, העסק גמור, מי שיכול שיברח עכשו
    סגור
  • 1.
    אלונה בחורה מתוקה. זה גדול עליה 10 מידות. (ל"ת)
    זיו 12/2017/12
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור