תקשורת ומדיה

אחרי קמפיין המעבר לערוץ 12: עודד תבור עוזב את קשת

תבור, מנהל הקריאטיב הבכיר במחלקת הפרומו, עוזב את קשת לאחר עשור, ויוצא לדרך עצמאית. היה אחראי על בשנים האחרונות על ארץ נהדר, הכוכב הבא, עובדה ועוד
אלכסנדר כץ |  1
עודד תבור (צילום ראובן קופיצ׳ינסקי)
עודד תבור, מנהל קריאייטיב בכיר במחלקת הפרומו בקשת מסיים את תפקידו ויוצא לדרך עצמאית - כך נודע לאייס. תבור משמש בתפקידו בעשור האחרון, ובשנה האחרונה ניהל קריאטיבית את קמפיין המעבר של קשת לערוץ 12.
בין המותגים שניהל בקשת נמנים ארץ נהדרת, הכוכב הבא, עובדה, האח הגדול, מאסטר שף ועוד, קמפיינים עליהם זכה בפרסי פרומקס בינ"ל. תבור הוא גם זה שיצר לפני שנתיים, במסגרת עבודתו בקשת, את המשחק המצליח 'חדר וחצי' עליו זכה בפרס בתחרות בינ"ל ב-2016. כמו כן הוא מרצה על מיתוג וקידום בבית הספר לטלוויזיה make.
עודד תבור מסר: "אלה היו 10 שנים נפלאות בחברת אנשים מופלאים ומוכשרים, היתה לי הזכות להוביל ולהיות מעורב בקמפיין המשמעותי ביותר של השנים האחרונות - קמפיין המעבר לערוץ 12, לצד בניית אסטרטגיה לעשרות מותגים טלוויזיוניים וקידומם, במקום שלא מתפשר על פחות מהטוב ביותר. פיתוח המשחק חדר וחצי, בתמיכתם הלא מובנת מאליה של אבי ניר וסיגל אלבוחר, פתחה בפני אפשרויות נוספות, וחשפה אותי לעשייה קריאטיבית מאתגרת וחדשה. אני יוצא אל דרך עצמאית עם הכלים שרכשתי בשנים הללו, עם רצון גדול להתפתח ולחדש בזירות נוספות".
מנכ"ל קשת אבי ניר: "כשרון ולהט ליצירתי והמקורי. זה מה שהביא עמו עודד בשנותיו בעשור שלו בקשת, אם בתחום הקידום וגם בתחום המשחקים. ולא אמרתי מילה על כיף וחוש הומור ואהבת העשייה שלנו, אבל גם הם היו ולא מעט. אני יכול להעיד. בפעילות לה היה עודד שותף בכיר במחלקת הפרומו, החל מהקידום ולאחרונה המהלך המוצלח של המעבר לערוץ 12 ועד המהלך שיזם על  "חדר וחצי", ניכרה תמיד הרוח של קשת – מקוריות, פריצות דרך ועבודת צוות. תודה רבה עודד ובהצלחה רבה ונתראה בטוח".
תגיות עודד תבור | קשת
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מקצוען אמיתי ומענטש (ל"ת)
    מאיר ליאורי 12/2017/26
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור