תקשורת ומדיה

יונה לייבזון מצטרפת ל'סוגרים חשבון'; תגיש בימי חמישי

כתבת הרווחה של חדשות 2 תחליף את לי-אור אברבך, שמונה לאחרונה באופן רשמי לסמנכ"ל הרדיו בתאגיד כאן, ויעזוב את התכנית הכלכלית-חברתיות של החינוכית
אלכסנדר כץ |  2
יונה לייבזון (צילום יח"צ)
גיוס מעניין של החינוכית. לאייס נודע כי יונה לייבזון תצטרף למערכת סוגרים חשבון ותנחה את מהדורת סיכום השבוע מדי יום חמישי. היא תנחה את התכנית כבר מיום חמישי הקרוב.
לייבזון, הכתבת לענייני חברה ורווחה של חדשות 2, מצטרפת לצוות המנחים הקבוע שכולל את הכלכלן שלמה מעוז והעיתונאית סטלה קורין ליבר, המנחים את המהדורה היומית של 'סוגרים חשבון'. במקביל יעזוב את התכנית לי-אור אברבך, שמונה לאחרונה לסמנכ"ל הרדיו הקבוע של תאגיד השידור כאן.
התכנית שמשודרת בחינוכית 23 בימים ראשון עד חמישי ב-22:30, עוסקת בסוגיות צרכניות, כלכליות, חברתיות, וחינוך פיננסי. בתכנית מנסים להנגיש סוגיות אלה הנוגעים ליום-יום של הישראלים.
מנכ"לית החינוכית, אורנה שמחון, אישרה את הפרטים, ומסרה לאייס: "החינוכית ממשיכה לחדש, להתרענן ולהציג אלטרנטיבת תוכן איכותית לציבור, בכל תחום. אני מברכת את יונה לייבזון, עיתונאית מוערכת, על הצטרפותה למשפחת החינוכית ורוצה להודות ללי-אור אברבך שליווה את התכנית משך התקופה האחרונה. ההתחדשות של 'סוגרים חשבון' מצטרפת לשורה ארוכה של הפקות חדשות שעולות בימים אלו בחינוכית תוך גיוס טאלנטים מהשורה הראשונה לצוותנו. בשבועות הקרובים נשיק את לוח שידורי המבוגרים שלנו, במקביל להמשך הובלת עולם הילדים".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    יונה בואי לתאגיד (ל"ת)
    אחד שיודע 01/2018/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    גאים בך יונה
    רוני רוני 01/2018/03
    הגב לתגובה זו
    3 0
    שוברת בקבוקים מהיופי בכול הערוצים בהצלחה
    סגור