תקשורת ומדיה

דירקטוריון חדשות עשר מאריך את כהונת גולן יוכפז ב-5 שנים

דירקטוריון ערוץ עשר מביע אמון בגולן יוכפז ומאריך את כהונתו ב-5 שנים נוספות לאחר שסיים 5 שנים בתפקיד 
משה בנימין | 
חדשות עשר. משמאל גולן יוכפז (צילום יח"צ)
בהחלטת פה אחד, דירקטוריון חדשות עשר מביע את אמונו הרב בגולן יוכפז מנכ"ל חברת החדשות ומאריך את כהונתו ב-5 שנים נוספות. 
"חדשות עשר בראשות גולן יוכפז כמנכ"ל וכעורך ראשי הינה גוף עיתונאי ראשון במעלה, שמאחוריו שורת פרסומים עיתונאיים מהמרכזיים בסדר היום המדיני, הביטחוני, הכלכלי והחברתי של ישראל בשנים האחרונות" אומר זהר קדמון, יו"ר דירקטוריון חדשות עשר.
קדמון הוסיף עוד: "חדשות עשר התברכה במנכ״ל ערכי, שהצליח ללכד סביבו את עובדות ועובדי החברה, ופועל ביושר עיתונאי ומתוך הבנה עמוקה של האחריות המוטלת על כתפי חדשות עשר. גולן נווט את החברה בהצלחה בחמש השנים האחרונות, לרבות בתקופה סוערת זו, אל מול התחרות המתגברת ותוך עדכון של השפה הטלוויזיונית-החדשותית והתאמתה להרגלי הצפייה העכשוויים".
יוכפז (44) החל את דרכו בגלי צה"ל ככתב שטחים ב-1994. שימש בעבר כעורך הראשי של 'כלבוטק' ובין 2008 ל-2013 שימש כעורך הראשי של 'אולפן שישי' בערוץ 2. ב-2013 מונה למנכ"ל חדשות 10 כמחליפו של ראודור בנזימן, המנכ"ל היוצא.  
מנכ"ל ערוץ עשר יוסי ורשבסקי אמר: "אני שמח שדירקטוריון חדשות עשר החליט להאריך את כהונתו של גולן. בתקופה מאתגרת זאת, אין כגולן להצעיד את החברה להמשך עבודה מקצועית חסרת פניות והישגית בצורה בלתי רגילה. מאחל לעצמי להמשיך לעבוד עם גולן עוד שנים רבות". 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה