תקשורת ומדיה

ירון רוזן מונה למנהל המסחרי של גלובס בעולמות הפרינט

עם ניסיון של 20 שנה בתקשורת, ב'הארץ' ואצל אלי עזור - אבל לאחר הפסקה של כ-5 שנים, חוזר רוזן לעולם המדיה ומצטרף למחלקה המסחרית של גלובס
אלכסנדר כץ | 
ירון רוזן (צילום דיוור פלוס)
ירון רוזן מצטרף למחלקה המסחרית של גלובס  וישמש כמנהל המסחרי של תחום הפרינט - כך נודע לאייס. רוזן יהיה אחראי על כל האספקטים המסחריים הנוגעים למהדורת הפרינט היומית וכן למוספים ולמגזינים המודפסים, למעט עולמות המכרזים, סטטוטוריות והנדל"ן שנשארים תחת אחריותו של אסף עיני.
לרוזן ניסיון של יותר מ-20 שנה בעולם התקשורת, במהלכם מילא תפקידים שונים בקבוצת שוקן והארץ, וכן שימש כמנהל מסחרי של המגזינים עולם האישה ושל בלייזר מקבוצת ידיעות אחרונות. בתפקידו האחרון בעולם התקשורת היה מנכ"ל רשת המקומון של אלי עזור, אבל לפני כ-5 שנים פרש מעולם זה ועסק בשיווק נדל"ן.
המחלקה המסחרית בגלובס הולכת ונבנית מחדש לאחר גל העזיבות והשינויים עם הכניסה של הבעלים החדשים אלונה בר און וענת אגמון. רק לאחרונה הצטרפה עדי ודרובניק כמנהלת מחלקת תוכן שיווקי, למחלקה המסחרית בראשה עומד סמנכ"ל הסחר דרור בנגל.
על פי נתוני סקר TGI שהתפרסם בשבוע שעבר, התחזק העיתון היומי של גלובס מ-4.3% חשיפה ל-4.8% ובסוף השבוע חלה עלייה מ-2.9% ל-3.1%. גם המתחרים של גלובס רשמו התחזקות ב-6 החודשים האחרונים – חציון חיובי מאד עבור התקשורת הכלכלית.
בגלובס אישרו את הפרטים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה